Pages

Tuesday, October 26, 2010

Justin Bieber VS Paramore

Dek kerana kekangan masa, tambahan pula sekarang ni aku terlalu sibuk (sbnrnya saje buat2 sibuk, online je memanjang) jarang sekali aku pergi rumah makcik aku. padahal bukannya jauh pon, 2,3 kilo je.. sebenarnya pon, hari-hari aku lalu depan rumah dia, cuma tak singgah je... Kelmarin tetiba plak terasa nak pergi jenjalan rumah makcik aku (sbnrnya nak cari makanan sambil membasuh baju kotor yang dah bertimbun).. sepupu aku yang kecik ( 4 tahun lebih) selalu je nak nyakat aku.. tak padan ngan kecik.. memang tak pernah dok diam.. biasalah budak hyper aktif..

yang aku suka sangat, dia kecik2 dah layan lagu2 omputeh.. paling minat ngan justin bieber.. siap hafal lg lagu baby..baby..oh~  malu lah..aku masa umur 4 tahun, nak sebut yes, no, orite pon x pandai lagi... Paling aku tak tahan, dia nak bangga-bangga la ngan si justin bieber ni... dok puji2 si justin melambung-lambung...

si kecik : justin bieber hensem.. (dengan nada yang memuji dengan sombong~)
aku : alah~ ramai lagi orang lain yang hensem...bradpitt lagi hensem..
si kecik : justin bieber pandai nyanyi...
aku : ah... siti nurhaliza pon pandai nyanyi...
si kecik : justin bieber pandai menari...
aku : shakira lagi hebat menari...
si kecik : justin bieber pandai cakap english
aku : dah dia mat salleh.. mesti la dia pandai.. tapi dia tak reti cakap melayu.

si bibik pulak menyampuk : dia kafir la..
si kecik : umm... justin bieber kafir~ (dengan nada yang sgt bangga )

aku hanya terdiam dengan mulut yang terlopong.. aish~ kafir pon boleh bangga ke??


SESI KEDUA

si kecik : apa tu lagu yang abg man nyanyi??
aku : yang mana?
si kecik : alah..yang ignorance tu..
aku : oh.. paramore..
si kecik : ha... paramore.
aku : kenapa?
si kecik : dia x best...justin bieber lagi best.
aku : mana ada... justin bieber x femes pon.. paramore lagi femes..
si kecik : tak.. justin bieber lagi femes.. ari tu ramai orang yang minat justin bieber kejar dia..
aku : ah.. tu bukan orang minat.. tapi orang nak pukul dia.sebab tu orang kejar.
si kecik : paramore x de orang minat..
aku : hish~ baru ni je dia datang malaysia.. ramai orang pergi tengok.
si kecik : dia kafir..
aku : justin bieber pon kafir.. dah la suara macam perempuan.. justin bieber tu pondan la..
si kecik : eerr... sebenarnya mimi x minat justin bieber.. cuma minat lagu dia je.. justin bieber tak best. lagu dia je yang best....

Ahahahaha... aku menang juga akhirnya berdebat dengan si kecik ni..bukan senang dia nak mengalah. bukannya nak bertanding bercakap sangat pon. tapi kalu tak jawab pon, dia akan cakap, cakap, dan terus bercakap.. dari serabut dengar dia bercakap dan mengacau aku, baik layan je la~ kadang-kadang terhibur jugak ngan telatah dia..


*Mimi.. sikecik yang tak reti dok diam~

0 Orang mengumpat: