Pages

Thursday, September 1, 2011

Lelaki Seksi

Siyes, aku dah lama mengidam nak jadi lelaki yang seksi.. apa maksud seksi bagi lelaki? maksud aku, lelaki yang seksi bukanlah lelaki yang memakai baju jarang-jarang dan ketat-ketat, apatah lagi berjalan dengan penuh lenggang-lenggok tapi lelaki yang berpakaian simple dan ada beard halus kat wajahnya.. Memang dah lama aku impikan untuk mempunyai beard yang nipis dan dicukur sentiasa supaya kelihatan seksi..perghhh~

Tapi apakan daya, muka aku tak dikurniakan dengan beard yang halus tetapi hanyalah sejemput yang tumbuh dibahagian dagu.. apa pun, bersyukur kepada Tuhan kerana masih memberi peluang untuk aku mempunyai bidadari.. ye, ustaz aku pernah cakap, simpan janggut tu sunnah.. maka setiap helaian janggut tu akan ada bidadari yang bergantung.. hmm..free je dapat bidadari.. tapi kalu tiada amalan beribadat, tak guna jugak kan? kalu tak disapu dengan air wudhuk di muka, bidadari tu pon akan pergi meninggalkan kita.. yang ada hanya setan je la~

Berbalik kepada tajuk, aku masih memikirkan, adakah cara yang dapat dilakukan agar aku mempunyai beard yang lebat dibahagian tepi muka? dengan itu akan akan cukur setiap hari agar sentiasa kelihatan seksi.. memang jeles gila bila tengok muka orang yang ada beard nipis ni..paling tak tahan bila tengok pondan.. yuckkss.. nak muntah aku nengoknya.. pakai baju pompuan tapi ada beard nipis..siyes macam syial~ err.. aku je la yang rasa lelaki akan seksi bila ada beard nipis gitu.. orang pompuan rasa, lelaki macam tu seksi ke?


ni bukan seksi, tapi seksa..

siyes aku dengki ngan brad pitt ni..seksi dowh~



p/s : kalu dapat bini yang bibir seksi macam angelina jolie pon lagi best~



2 Orang mengumpat:

FaizalSulaiman said...

hahaha

eh tapi memang pun.smart gile aku rasa kalau ada beard.aku ni janggut pun halus2 je.ahaha

selamat hari raye, bro!!

shatooman said...

FS : sama la kita~ ekekeke..selamat hari raya jgk bro..