Pages

Sunday, September 4, 2011

Pilihan yang salah

Benarlah kata Rasulullah s.a.w, di akhir zaman akan muncul golongan lelaki yang menyerupai wanita dan wanita yang menyerupai lelaki. Sekarang kita dah lihat dengan jelas akan kehadiran pondan, tomboy, pengkid, gay, lesbian..Arghh..sungguh menggelikan..sesungguhnya Allah akan melaknat golongan yang mengubah ciptaan-Nya itu.. Rasulullah juga melaknat lelaki yang berpakaian seperti wanita dan wanita yang berpakaian seperti lelaki.

Amat jelas bahawa pertukaran jantina seperti menjadi pondan adalah SALAH.. Allah telah menentukan kita lahir sebagai lelaki, maka teruskanlah hidup itu sebagai seorang lelaki.. tak perlu kita mengubah menjadi seorang wanita. sehebat mana pon manusia, takkan mampu menjadi wanita tulen..suara tetap sama, peranakan tetap tiada.. berlainan keadaannya dengan khunsa. Aku pernah dengar pondan kata, "aku sebenarnya perempuan tapi terperangkap dalam badan lelaki.".. celaka betol.. jadi kau cuba nak maksudkan Tuhan tu tersalah masukkan roh seorang perempuan ke dalam badan lelaki? Tuhan melakukan kesilapan?? 

Naluri kearah feminin tu sebenarnya hanyalah imaginasi yang terhasil oleh pemberontakan jiwa dari hasutan syaitan.. syaitan dah bersumpah untuk menyesatkan anak cucu Adam a.s.. cuba la banyakkan beristigfar dan mengingati Tuhan.. Insyaallah keinginan dari hasutan syaitan tu akan hilang.. Solat itu dapat mencegah kemungkaran.. Ada juga pondan yang solatnya tak ditinggalkan.. cukup 5 waktu, tapi kenapa masih memilih kemungkaran? itu sebabnya solatnya tidak sempurna.. bukan aku yang kata, tapi Rasulullah yang bagitau kat Abu Bakar..Bukan korang tak belajar pasal agama.. dah tahu hukum benda tu haram, tapi tetap buat jugak.. sesungguhnya manusia yang paling awal diazab oleh Tuhan adalah mereka yang mengetahui pasal hukum yang ditetapkan, tapi buat-buat tak tahu.. masih jugak nak buat benda yang dah tahu haram.

Dari korang menghabiskan duit beribu-riban untuk operate tukar jantina tu, baik korang sedekahkan kat masjid ke, rumah anak-anak yatim ke, rumah kebajikan masyarakat ke.. terima sajalah apa yang telah ditetapkan oleh Tuhan. dah kalu lahir tu sebagai lelaki, maka jadilah korang lelaki yang macho dan gagah.. kalau lahir sebagai perempuan, jadilah wanita yang lemah-lembut dan bersopan-santun. Korang tak kesian ke kat mak ayah korang? konpem diorang kecewa kalu korang berubah jantina.. tambah lagi, kena kutuk ngan masyarakat.. apakah korang suka kalu hidup sentiasa dicemuh orang?





2 Orang mengumpat:

FaizalSulaiman said...

ubah ciptaan tu...tak takut mati ke apa?

shatooman said...

FS : ntah la manusia mcm ni.. apa yg ada kat otak depa pon kita x tahu..