Pages

Friday, January 28, 2011

Perempuan suka bogel

Semalam gi bersiar-siar di The Curve dan gi nengok wayang Green Hornet 3D.. fuhh!!! thumb up~  sangkaan awal aku terhadap filem tu meleset sama skali..dah abes wayang, dok lepak-lepak, jalan-jalan sambil mencuci mata melihat pemandangan sekitar dan mencerahkan mata melihat para aweks.. mana tak jadi cerah biji mata ni.. walaupon dah lebih 12 malam, tapi bila tengok perempuan berpakaian, kompem hilang terus mengantuk..fuh, tayangan percuma dowh kalu tinggal di kota ni..


Kesian jugak kat perempuan dibandar.. walaupon kelihatan segak, menawan, makan di kedai mahal, tapi mereka tak punya wang untuk membeli pakaian..hari-hari asyik pakai baju adik dan pakaian yang lebih kurang baju tarzan gitu..rasanya alam ni dah balik ke 10,000 B.C yang lalu.. lihatlah perempuan sekarang ni. mereka bangga kalu dapat bogel depan orang ramai. Memang dah takde langsung rasa malu tu tapi boleh jadi bangga. paling tidak pon, mereka hanya cuma ingin menutup nipple mereka dan hutan hujan khatulisitiwa di bahagian bawah.. 



Aku memang tak faham.. kenapa orang perempuan suka memakai pakaian yang ala-ala bogel dan ketat-ketat? apa yang nak di tunjukkan sebenarnya? kalu di raba, tahu pulak nak marah, bila dah di rogol , reti jugak nak nangis.. ke lakonan je semua tu? apakah pompuan begitu memang suka kalu dirogol? atau sebenarnya korang tu yang perogol dan cuba memakai pakaian yang ringkas untuk memudahkan korang merogol lelaki? Adakah korang cuba nak tunjukkan bodi korang tu lawa? peha korang tu gebu? Heh~ kalu pakai baju kurung penuh pon mata lelaki masih mampu untuk scan bodi pompuan. inikan pula kalu dah dedah sana-sini.. 


hmm~ gembiranya diorang, dapat pakai separuh bogel kat khalayak..



Aku nak minta tolong kepada para pompuan, tolong la jangan pakai macam tarzan tu.. moden? fesyen terkini? hell.... tu bukan fesyen terbaru la.. fesyen tu dah ada masa 10,000 b.c lagi..masa zaman pra sejarah  dah ada. kenapa la bangang sangat sampai perlu nak tunjuk payu dan dara korang?tolong jangan buka aurat korang kat umum kerana aurat pompuan akan menegangkan sesetengah urat lelaki. Sori la kalu entry aku membuatkan korang panas telinga, sakit mata, senak perot tu.. siapa yang makan nasi, dia yang rasa kenyang.  so, siapa yang tak makan, buat tak tau sudah~ kalu yang lapar tu, jom kita gi  makan Mek Di.. biarkan saja mereka yang dah kenyang...>.<

*gambar tayangan untuk lelaki sahaja..hmm..aurat pompuan mmg mampu menegangkan sesetengah urat lelaki~





p/s : demm... aku dah berbicara agak lucah dan boleh menyentuh sensitiviti sesetengah masyarakat..%@%!!\#%$...

18 Orang mengumpat:

Ayuni said...

bg diorg lawa kot....

THE LEKAT LEKIT STORY said...

smlm sy pun ada kat sana tgk wayang juga.. abis pun pkl 1.. permandangan biasa di the curve.. Rasanya lelaki tgk pun dh x de feel pmpuan cmtu sbb byk sgt

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bagi mereka lawa dah tu..ahakss.tp sian la kat lelaki..kena telan air liur byk kali sambil mata tak tau nak letak mana..haha.

kain makin mahal ke?sis rasa kain makin murah skrg ni..huhu.sian mereka.nak sgt masuk neraka ke?

shatooman said...

Ayuni : baik x payah pakai pape terus~ lg lawa.. ahahaha

shatooman said...

Lekat lekit : eh, ada kt sana jugak? x jumpa pon.hmm, kalu selisih pon, bukan kenal jugak~ ahaha .

sepatutnya kena tukar nama dh. curve jadi curse.baru nampak mcm lahanat skit..hahaha

shatooman said...

LM : susah jgk jadi lelaki. nk tengok x tergamak.. x tengok kang rugi plak..huhuhu.. manusia ni, selagi tak nampak azab neraka tu, x de sikit pon nk ambik kesah. kalu nampak pahala & dosa tu, org sakit terlantar pon nk bangun pergi masjid.

fiza said...

seksi ! prasan HOT kowt! hahahaha

shatooman said...

fiza : tak suka HOT... baik cool~ ekekeke.. atas dunia ni prasan hot.. dalam neraka pon dapat dapat hot!!

~Saya Buncit~ said...

adesss..kdg2 kami yg pompuan ni pon malu skali sbb tgk pompuan lain telanjang..rase cam nak hentak pale dorang kat dinding..aigoo..

Kyra said...

kesiann~
malu ppuan skrg mcm ni.
mitak2 kyra dijauhkan.
sape2 kaya tu belikan la baju tok dorang ...

biskut said...

bro,kat mesir dowank protes sebab kenaikan harga pakaian..mungkin kita kena faham tentang tuh bro..haha

siyes,aku macam konpius ngan picca kat tengah tuh..pompuan tulen ker bro?haha

Ini Kisah Tia said...

GELI !!!!! huh ! entah kenapa , Tia dah muak dengan perempuan macam ni . arghhhhh ~~

Bro Framestone said...

selamat bro xbernafsu tengok perempuan cam tue... maybe sebab pandangan mata bro dihalang dari melihat maksiat kot

p/s- jaga mata.. insya'lah kurng dosa tue

kayrulz arefin said...

actually dorang tengah kumpul dosa ba tu....biarkanlah....jita cbuk kumpul pahala doarang cbuk kumpul dosa...

tapi bgus gak...x jgak neraka tu sunyi kan.....hehe

Anonymous said...

bg aku yg dedah sna sni tk leh lawan dgn yg brbaju kurung..lg mngancam klu brtudung..pergh..klu yg mlenggang mcm gdis mlayu..lenggok kiri..lenggok kanan..siot wei..hdup brang kita! yg tersirat tu lah yg dicari org..yg dah trsurat tkda sepa nak..dah kotor berhabuk n brkuman..

Anonymous said...

uishhh jilat pantat lepas tu pancut dalam best ni .

Doppelganger said...

seksi mcm tu dh jadi mcm 1 impian dorang.. kalo ade kwn yg lagi seksi, dia nak lagi seksi..yg ppuan 1 hal.. ade lak kawan yg duk puji membukit, puji santek lah, comel lah, cool lah.. atk dia cool mcm tu.. lelaki pon 1 hal jgak.. mana la xsuka kawan n ppuan2 yg bukak2 mcm tu.. siap agung2 kan lagi.. "wow, gojes".. "wow, very nice" "wow, like 1000x".. lagi lah naik lentik bon seko2.. naek meluat tgk pictures dan kulit seko depan mata.. ade rasa nak cucuh n obor api jugak laa~~~~~

Anonymous said...

gambar pakai singlet tu saya kenal...dh mintak copyright belum ni admin???