Pages

Monday, January 24, 2011

Hapuskan zionis

Sebenarnya, benda ni dah lama aku dapat tahu.. bertahun-tahun yang lalu, tapi rasanya hari ni aku nak bagitau jugak kat korang.. mungkin ramai dah jugak yang tahu pasal ni. Seluruh dunia tahu Israel adalah sebuah negara yang zalim. orang-orang yahudi tanpa segan silu membunuh rakyat Palestin dan merampas tanah mereka untuk dijadikan negara Israel. Kali ni, aku just nak kongsi benda yang ada dalam komputer korang tu.. 

Cuba tengok dalam komputer korang pada direktori C. pastu buka Program File\ Microsoft Office\MEDIA\ CAGCAT10. pastu cari gambar yang bertitle J0285926. korang akan nampak gambar lambang bendera zionis dengan lilin yang merupakan sarana ibadah orang yahudi. Kebiasaannya orang akan menyarankan supaya korang men'delete' gambar tersebut. Bagi aku, baik aku delete semua je gambar yang ada..hahahaha..bukan ada pekdah pon menyemak kat situ. membazir disk space je.. dah la laptop aku buruk.. kalu dah direktori C penuh, makin lembab la laptop kesayanganku ni.

Aku tak bagi arahan pon untuk korang delete gambar tu. tapi terserah la kepada korang nak buat macam mana. sebab tu komputer korang... lagipon stakat gambar yang korang tak tahu apa kebenda tu, tak menjejaskan akidah korang pon.. lainlah kalu korang bangga dengan gambar tu. tapi kalu stakat nak boikot Israel dengan delete gambar-gambar yang ada dalam komputer korang tu, berkesan ke? macam la Israel boleh miskin dengan stakat delete gambar tapi korang still dok beli barang keluaran Israel..biasanya orang kita hanya pandai bercakap je.. berapi-api nak boikot Israel. tapi selamba badak air je dok minum COCA-COLA, sambil menggunakan komputer DELL dan memakai seluar jeans LEVIS dan selalu lepak kat STARBUCKS.

Kadangkala kita ni alpa..bukan nak mengutuk sesiapa, tapi aku sendiri pon dua kali tiga je.. bukannya barang dari Israel tu kita tak boleh hentikan penggunaan. bukannya mati kalu tak guna. tapi kita dah biasa dan benda-benda ciptaan israel.. semuanya boleh dikatakan penting dalam memberikan kehidupan selesa kepada manusia. sebab tak nak keluar dari zon selesa ni lah, kita masih memuja barangan israel. betapa bijaknya yahudi mempengaruhi kehidupan manusia seantero dunia.. paling mudah nak tinggalkan pon kita masih gunakan.. tengok pesbuk tu....tahu je si Mark tu yahudi.. berapi je dengar nak boikot, tapi penggunaan makin bertambah dan Malaysia adalah negara paling aktif dalam penggunaan pesbuk. tahniah!!! macam mana dengan blogspot yang kita dok guna ni?? hmm... try la cari sendiri ye siapa punya....wahahahaha~


gambar yg dimaksudkan...


p/s : terpulanglah korang nak delete ke gambar tu, korang nak uninstall microsoft office ke, korang nak bakar komputer ke.. janji aku dah bagitau pasal kewujudan gambar tu dalam komputer korang. 

p/s/s : usah biarkan hidup anda di selubungi misteri...........


8 Orang mengumpat:

Encik MamaT said...

takpe la bro.. slow2 orang kata.. support barangan keluaran muslim.. secara tak langsung membantu ekonomi orang islam.. mereka bayar zakat membantu juga orang islam yang lain...

biskut said...

seriously..aku pengguna dell.tapi aku tak minum coke tak pakai jeans levi's...

aku dah tengok picca nih.tapi tak delete lagi sebab aku masih mau mengkaji.

darkbatman said...

jrg gune tp xsemestinye support.hee

darkbatman said...

jrg gune tp xsemestinye support.hee

Ayuni said...

hm, diorg Yahudi....

Heidi Shafiq said...

dunia skrg semakin rumit..

bantalijau said...

hanya aku tau apa nak buat~






buat tak tahu! ! !

FaizalSulaiman said...

pernah dengar dan mengambil tahu.