Pages

Friday, January 21, 2011

Gadis Melayu Tak Menawan?

Siapa bilang gadis Melayu tak menawan? tak menarik hati tiada memikat? Kalaulah memang tak mungkin aku pening.. kalau memang tak mungkin aku tersungkur.. heh~ gadis Melayu. Hepi Friday kepada semua.. hari ni aku dah jadi manusia normal. bukan lagi sang keluang yang suka berjaga malam. Malam tadi memang betol-betol mengantuk yang teramat sangat.. pukul 11 lebih aku dah tidor tersungkur di depan laptop.. pukul enam lebih dah bangun.. Bila dah siap lakukan apa yang patot, aku pon pergi la mencari roti canai bagi mengisi perotku yang kelaparan dan hanya reti nak makan..

Tengah syok dok pekena roti canai, ada la lalu sorang 'chikaro' kat sebelah aku.. ok, aku bukan nak cerita pasal aku nak mengusha budak tu.. langsung tak minat nak usha-mengusha ni.. tapi yang aku tak tahan sangat pasal budak pompuan tu adalah baunya.. busuk ke? takde la  busuk tapi terlalu wangi..awchh.. pening aku seketika. aku yang hidung tersumbat di pagi-pagi ni pon masih mampu untuk menghidu bau wangi budak tu. sakit hidung dowh dok hidu bau-bauan yang kuat ni.. hidung aku dah la sentitif.. Heran aku kenapa perempuan perlu nak mewangi sampai nak meletup hidung orang yang menghidu? kok ye pon nak pakai perfume, bagi aku takde la salah.. tapi beragak-agak la..takkan la sampai nak bunuh orang dengan bau tu..

Aku tak nafikan lelaki memang suka menghidu bau pompuan.. agak-agaknya boleh jadi stim la.. aku sendiri pon suka hidu bau para chikaro tapi aku lebih suka yang natural gitu.. aku tak suka bau-bauan yang melampau sebab memang hidung aku terlalu sensitif dan tak leh terima bauan yang kuat. Hmm... ada dengar ustaz cakap, kalu pompuan memakai bau-bauan yang boleh mengasyikkan lelaki, maka dia akan menanggung dosa sama seperti berzina..hmmm.. fikir-fikirkanlah.. tapi kalu bau yang aku cium tadi bukan zina. aku rasa macam sudah dirogol.. dengan terpaksa.. walaupon budak pompuan tu dah pergi jauh sebatu, tapi baunya masih ada lagi kat tempat aku..Tak dinafikan, majoriti perempuan suka bersolek dan memakai perfume.. tapi tolong la pakai sikit-sikit je ye.. tak sanggup dah aku kalu kena rogol lagi lepas ni..Seksa dowh hidung aku!!!

tengah pakai perfume pon boleh wat muka stim ke??haish~



19 Orang mengumpat:

Ayuni said...

kdg2 kitorg x sedar kitorg terpakai bnyk minyak wangi, sowi....

shatooman said...

Ayuni : hahaha.. sembur sikit2 sudah~

Encik MamaT said...

aku tak suka.... mana leh pakai wangian melampau mcm tu... hehe

shatooman said...

Encik MamaT : betol3x... sakit hidung je nk menghidu~ huhuhu

biharahim said...

pakai seminimum yang bole pon sudah okay. tak perlu la sampai nak membunuh hidung orang. haha

Zaitun said...

hahah x perlu lahh pakai minyak wangi.. melainkan ada bau badann.. rasenye natural sudah memadai... :)

-ashley-

shatooman said...

biharahim : betol tu.. tp ramai je pompuan yg pakai semaxsimum mungkin.. ahahaha

shatooman said...

zaitun :setuju!!! bau yang natural lg best di hidu biarpon hapak~ lalala

tia said...

persoalannye skang, bpe byk da anda kne rogol ? hahahaha! ;)

shatooman said...

tia : hahaha..kalu keluar je, boleh dikatakan hari2 la.. tp hari ni memang teruk sangat2.. ekeke

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haishh akak calit2 je..tak sembur.so bau soft je tau.

shatooman said...

LM : hmm.. tapi kalu calit sampai sekerat botol pon parah jugak.. hahaha.. ;p

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tak suka perfume yg terlalu kuat bau... sbb tu lbh suka pakai cologne bau dia selalunya sedap & sederhana.. yg ptg dedoran.. kekekekeke

noreed said...

orang lelaki pun ada yg pakai terlebih perfume ni. jiran sebelah rmh sy tu, pagi2 kalo dia kluar rmh bau perfume dia merebak smp ke rumah sy.ehehheh

biskut said...

pernah tengok filem 'perfume'?

perfume itu ketika bermula kewujudannya di eropah ia mampu membunuh dan menghayalkan manusia.

shatooman said...

The Lekat Lekit : kalu cologne sedap baunya..lembut je~ deodorant tu wajib kena pakai..huhuhu nnt x pasal2 org sekeliling dok nyanyi, bau asyam, ketiak siapa busuk..

shatooman said...

noreed : lelaki pon mmg ada yg pakai. tp x de la banyak sgt.. kalu yg pakai bnyak tu maybe bukan maskulin kot~ ekekeke

shatooman said...

biskut : filem perfume? macam pernah dengar.. tapi ingat2 lupa~ ahh.. senang cerita lupa terus. tp pernah dengar la..

armouris said...

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat