Pages

Saturday, January 8, 2011

Pelik

Kali ni aku tak nak mengarang panjang-panjang sangat. cuma nak kongsi dengan korang gambar yang aku dapat dari pesbuk ni. Sungguh pelik dan susah nak di jumpai..









Kaki manusia di jual di pasar raya... yucks~ agak-agaknya kanibal mana la yang gi beli. takpon pontianak je kot yang nak beli..eee..seram gila. sampai naik bulu hidung aku tengok gambar ni.







Yang ni best.. megi!!! ekkk... best ke rasa bontot? megi rasa sup bontot..wahahaha..tak sempat nak makan, baru cium bau pon sumpah dah muntah... tapi ada tanda halal la.. ekekeke

10 Orang mengumpat:

FaizalSulaiman said...

warghh

tp sup buntut tu mcm sup ekor je:P

Ayuni said...

ei, geli

Lelaki Ini said...

geli n rasa nak muntah!

manna_salwa said...

ewwwww~!
menakotkan.

Iklanneka said...

itu adalah roti yg dibuat menyerupai organ manusia memang ada dijual di psaran di negara luar. memang x snonoh, mloyakan.

fiza said...

wow! sedap! *kata mak lampir!... hahaha

Anonymous said...

hahah tapi bontot ayam pon ade org tibai jugak..

yang kaki tuhh mmg rase nak muntah lahh.. ahhaha ade ke yg selera..?

-ashley-

arep_lockermonth said...

huwaaaa! sapa nak makan sup kaki tuh?hahha :P

im your new follower!huhu!

kalau senang singgah n follow la blog arep lak k!huhu..

http://myamigosspace.blogspot.com/2011/01/cuti-saya-tak-sama-dengan-cuti-awk.html

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

eii yg gmbr kaki tu loya sis.tp sup bontot tu..org indon panggil ekor lembu,bonton..hehe.tak caya cuba gi indo..pasti mereka mkn sup bontot..keh3.

tokeh besar said...

kalau hangpa pi Indon..baik standby bawak ikan kering....
eeee...makanan kat sana kotoq...bukan nak mengata..memang betoi...hangpa dok sangka makan ayam,sebenaqnya TIKUIH...eeee..