Pages

Saturday, January 1, 2011

Jepun dan Kelantan

Apa persamaan Jepun dan Kelantan? Korang nak tahu ke? walaupon negeri Kelantan tak berapa nak maju, tapi negeri serambi Mekah ni tak terelak dari gangguan dari raksasa.. Jadi Persamaan antara Jepun dan Kelantan ialah mempunyai Ultraman..

Rileks la.. jangan nak cuak sangat.. hiburan je.. Tapi memang betul Kelantan ada Ultraman..hahaha..korang tak percaya ke?  Kalu korang nak tengok Ultraman Kelantan, sila tengok video ni....


8 Orang mengumpat:

iqbalhakimi said...

haha,,.malam ni penuh ngan oltromen..aku pun buat entri oltromen.. =p

FaizalSulaiman said...

hahahahahha

fakry ni femes gak deh dlm artis2 dikir klate:0

layan masa diploma dulu. ada hok namo dio 'ismail baju jarang' ke gapo.hahahahaha

biskut said...

apa nama otromen kelantan nih...?

kat jepun ada otromen 3,taro n blue.

Ayuni said...

hikhik.....

Anak Ulu Cheka said...

ultraman kat kelantan jadi otomen..

joom sini

AKU KETAGIH BLOG HINGGA...

HaniffHarunHanafi said...

hahaha. sengal.
tapi sempoi.
xtau plak kat klantan ada otromen. (:

Anak Pak Muin said...

hahaha..lawak2

Anak Pak Muin said...

hahaha..lawak2