Pages

Thursday, January 13, 2011

Dadah dan Kejayaan

Anda seorang yang bangang, bodoh, buta huruf, buta kayu dan tak reti pape? tapi anda teringin nak berjaya dengan sesuatu yang anda minati? jangan bimbang, disini ada caranya. Cikgu aku pernah pesan dulu, kalu nak berjaya hisaplah dadah. Dadah dapat memberi kejayaan kepada korang suatu hari nanti. hahahaha~

Kalu korang ada minat seperti membuat kerja pertukangan ke, suka baiki motor ke, suka jahit baju ke, atau suka mencuri ke atau apa-apa sahaja minat, tapi korang takde peluang untuk belajar dan lebih memahami minat korang tu, aku ada tips untuk menjadikan korang berjaya. Caranya hisaplah dadah. ye, dengan dadah, korang boleh jadi khayal dan bayangkan yang korang orang kaya..hahahaha.. tu la pemikiran penghisap dadah yang bangang.tiada yang mustahil. tapi di sini aku nak bagi korang tips secara realiti dan bukan khayalan. semasa korang nak hisap dadah, korang wat la laporan kat polis ke, ada kegiatan menghisap dadah kat mana-mana. pastu korang gi la hisap dadah kat situ. biar polis tangkap. best wooo boleh naik kereta polis..wakakakaka.

Lepas di tangkap, korang akan di masukkan ke pusat serenti. di 'Universiti' tersebut, korang akan mendapat tempat tinggal, makan minum dan katil secara percuma. diulangi sekali lagi.. percuma!!! dari korang dok tido tepi jalan, makan sampah sarap tu, baik menginap kat 'universiti' percuma ni. lagi pon, di situ korang akan diberi peluang untuk mendalami dan mempelajari apa yang korang minat. kalu korang minat jadi mekanik, diaorang bagi korang baiki enjin2.. kalu korang minat jadi tukang rumah, diaorang bagi korang latihan menggaul simen. kalu korang minat jadi tukang kebun, diaorang akan bagi cangkul untuk korang jadi Hang Kebun. Kalu korang nak jadi pencuri, belajar la untuk melarikan diri dari universiti tersebut. Insayaallah kalu korang berjaya loloskan diri, korang boleh jadi pencuri yang berbakat.

Jadi, dengan latihan yang diberikan oleh pusat serenti tu, lepas korang tamat pengajian dari universiti tersebut, korang boleh memulakan perniagaan atau apa sahaja berdasarkan minat korang yang telah korang belajar tu. bagi yang suka menjahit, boleh buka kedai jahit, kalu minat berkebun, boleh apply jadi Hang Kebun kat mana-mana skolah. Kalu minat video porn, boleh jadi penerbit filem porn pertama kat Malaysia ni. Femes ko nanti..wakakakaka...tapi kalu korang nak berjaya dan kaya dengan cepat, korang jadilah pengedar dadah. memang cepat masyukkk duit tu..kalu kena tangkap pon, cepat jugak masuk lubang kubur.. pilihan di tangan anda. tapi, ternyatakan dadah mampu membawa kejayaan kepada kita samada jadi pengedar atau pon penghisap.






ps ; korang boleh amalkan tips ni kalu rasa diri tu betul-betul bangang dan takde otak..tapi hisap dadah tu lebih baik dari jadi perompak, penyamun, peragut, mahupon mat rempit.Hisap sorang-sorang, mampus sorang-sorang. takde nak memberi masalah kepada orang.

ps 2 : hisaplah dadah jika anda ingin berjaya. ( tahap ke'bangang'an ayat aku telah meningkat satu level lg...)

psp :jangan seyes sangat ngan ayat aku ni.. kang tak pasal2 aku kena caj penggalak penghisap dadah.

X-box : Sekian, wabillahitaufikwalhidayah assalamualaikum warahmatullahhi wabarokatuh..

7 Orang mengumpat:

ciK mOt ©™ said...

ishh...tips rosakkan diri sendiri ni...huhuhuhu

shatooman said...

cik mot : rosak diri bila di salah gunakan secara melampau.. stakat nk jadikan sebab utk masuk 'U' tu x pe kot..wakakakakaka

FaizalSulaiman said...

waaghhh bahayaaa

biskut said...

ops..hisap dadah lar yang sebabkan:

kes ragut

pecah rumah

kes bunuh

kes kena pukul

MENTAL HANCUSSS!

dia nak mati bagi orang mati sama lho.....

shatooman said...

FaizalSulaiman : jangan buat begituu kalu masih waras...

biskut : tu bukan penghisap tapi penagih..beza tu antara penghisap dan penagih.. dan kalu dah merompak, membunuh, nama mereka ialah perompak dan pembunuh. bukan penghisap dadah walaupon majoriti mereka begitu. sbnrnya masih ramai golongan penghisap dadah dari golongan cerdik dan kaya raya.. x mencuri merompak..
papepon, entry ni jangan di ambik seyes loh...hahahaha

biskut said...

banyak kan pilihan hal2 yang aku tulih disebabkan kesan dadah...maka ianya luas pada kesannya juga.

tidak kira statusnya apa..tetap akan terwujud masalah yang memberi lanjutan masalah pada yang lain...pokoknya masih dalam kesan dadah bukan...

tidak siyes tapi kebaikan adanya pendapat...hihi

ierayahaya said...

katakan tidak pada dadah.. ;p