Pages

Tuesday, April 26, 2011

Seluar Dalam

Sesiapa pon mesti pernah pakai seluar dalam kan?? ada jugak ke yang tak pernah pakai?? ish..ish..ish... Aku sendiri tak tahu, kenapa seluar dalam tiba-tiba muncul dalam kepala otak aku dan aku boleh terlintas nak tulis entry ni. Kali ni aku nak bagi beberapa fakta sikit pasal seluar dalam.. lepas dok godek-godek encik google tadi, dapat la jumpa beberapa perkara pasal seluar dalam ni..


1. Wanita di Eropah tak memakai seluar dalam, sehingga tahun 1900 barulah seluar dalam diperkenalkan.

2. Menurut undang-undang di Thailand, adalah menjadi satu kesalahan jika keluar dari rumah tanpa memakai seluar dalam.

3. 67.5% lelaki gemar memakai seluar dalam berwarna putih.. ehh, ye ke?? jarang la aku nampak seluar dalam putih tersidai kat ampaian blok lelaki...

4. Kebanyakan lelaki sekarang dah tak pakai seluar dalam kerana dah digantikan dengan boxer.

5. Seluar dalam yang ketat akan menyebabkan suhu 'buah' lelaki akan berubah dan akan mempengaruhi 'kesihatan' sperma yang dihasilkan.

6. Untuk memastikan kesuburan sperma, lelaki disarankan tidak memaki seluar dalam semasa tidur.

7. Dalam bajet 2011, cukai import ke atas seluar dalam telah dihapuskan..  

8. Superman adalah orang paling bodoh kerana memakai seluar dalam disebelah luar. 

9. Lelaki gila seks suka mencium bau seluar dalam wanita.. uiihh..apa punya bangang la~

10. Selain tilam, cadar, dan bulu, seluar dalam jenama levi's juga dijadikan bahan bukti dalam kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Saiful Bukhari.

11. Seluar dalam kegemaran aku ialah cap Body Glove..ekk, perlu ke aku bagitau?

12. Lepas berkhatan dulu, aku hanya boleh memakai seluar jika memakai seluar dalam. Kalu tak pakai seluar dalam memang takleh nak pakai seluar sebab..... ahhh...orang lelaki je yang tahu~







p/s : aku tak tahu apa motif entry ni..
p/s/s : berita menarik pasal seluar dalam, klik SINI.






29 Orang mengumpat:

LindaRahim said...

hihihi...

shatooman said...

LindaRahim : hohoho~

MiSzy DiaN said...

hahahaha..
org putih jak yg suka pakai spender kaler putih.. hihi

shatooman said...

Miszy Dian : ye ke?? mana tau fakta tu? ekekeke...

FaizalSulaiman said...

yg lastu tu aku tau kenapa.hahahaha

pakai boxer lebih selesa:D

shatooman said...

FaizalSulaiman : tak biasakan~ lama2 ok la..hahaha

cik paja hanim said...

ade jugak org laki nye suar dlm mcm dlm gamba tu kan?celah mane la nk pakai tu..huhuhuh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

spender putih?ish..hubby tak pernah beli warnaputih.keh3.lelaki pki boxer eh?nnt wat entri apa kebaikan boxer berbanding seluar dalam ye?sis tak tau...

Woofer Storm said...

no 8 mmg lawak bro..hahaaaa

*Tak biasa pakai boxer..ngeeeeee

shatooman said...

cik paja hanim : ntah la..pondan je kot..ekekke

shatooman said...

akak LM : tu la..x pernah pon nampak lelaki pakai spender putih.. siblings semua lelaki tp x de sorang pon ada spender putih.. ekk..kebaikan boxer?? nnt la kalu ada cukup fakta & auta..hahaha

shatooman said...

woofer strom : otak x betul dia tu..hahaha.. hmm..jarang jugak pakai boxer.. tp rasanya lebih selesa kot~

ghost writer said...

dalam hubungan seks,seluar dalam juga boleh menghairahkan..haha

shatooman said...

ghost : blh jd prop utk dapatkan kepuasan maksima..hahaha

republik n9 said...

hmm gilo apo pakai seluar dalam waktu tido hahahha

shatooman said...

republik n9 : time tido adalah waktu 'dia' berjaga.. pakai seluar dalam, nnt lemas la 'dia'...ekekeke

Itu Aku said...

hahahha..
urmmm....
Dalam bajet 2011, cukai import ke atas seluar dalam telah dihapuskan.
negara mn?
ada juga bajet camtu ye,..

siti azizah Sang Pencinta said...

hahahha jenama tuhh ke nak dijadikan hadiah utk en. .hehehhe

Ayuni said...

hm, underwear samer ke?

Ini Kisah Tia said...

haha ! oke tia anggap ni sebagai maklumat yang positif ye ..

shatooman said...

itu aku : Malaysia la~ seluar dalam yg branded la tu..ekeke

shatooman said...

siti azizah : janji ada brand le.. senang org nk ingat..hahahaha

shatooman said...

Ayuni : selalu2 la tukar~ ekekeke

shatooman said...

ini kisah tia : segala maklumat kena terima ngan positif..^^

apik pehe said...

haha..guano tibe2 citer pasal suar dale nih..hahha

macam2 kisah tentang suar dalam..hahaha

shatooman said...

apik pehe : x crito lg pasal mee celup seluar dale..hahaha

::SimpleGirlOfMe:: said...

HAHAHA lawak2..

shatooman said...

SimpleGirlOfMe : jangan gelak kuat2..nnt basah seluar dalam~ ekekeke

Anonymous said...

Ayuni..mesti putih kt bwh kn