Pages

Monday, April 25, 2011

Pencarian Blogger of the year

Aku biasanya kurang minat nak join apa-apa contest or event.. ada la skali-skala bila rasa nak meroyan, aku join la jugak. sekarang ni aku tengok ramai blogger yang join pertandingan Blogger of the year yang dibawakan khas oleh DiGi WWWOW.

Ramai blogger pakat dok berlumba dan mempromote blog masing-masing termasuk blogger-blogger otai.. tetiba rasa menarik gila. Maka aku pon dengan malu tak malu turut join jugak. Saja je aku nak menyemak kat sana.. Nak menang?? sori derr... aku masih jauh ketinggalan dengan orang lain. visitor pon 3,4 orang je kot yang datang setiap hari. dah la orang yang sama je.. terima kasih kepada korang kerana masih memberi sokongan kepada blog buruk aku ni.. ^^

Tujuan aku join semata-mata nak meriahkan suasana je.. nak kasi ramai skit. Baru nampak hebat sikit orang yang menang jika ramai saingan.. dan pendahulu liga sekarang ni tak lain mestilah otai Ben Ashaari.. Memang calon pemenang pilihan aku kot~ Kalu korang rasa nak support aku skit-skit, boleh klik SINI. Haa...nk undi kena log in pesbuk dulu ye.. pastu masukkan word verification then sahkan.





10 Orang mengumpat:

ghost said...

gua voted untuk lu shatoo...

gudlak okay..

Mohd Hazwan said...

sama la bro..join gak blogger of the year ni..tapi untuk suka-suka jerk...
selamat mengundi..

Faizal Sulaiman said...

wah

nanti aku vote

goodluck bro!!

Unknown said...

ghost : hahaha..aku join suka2 je..

Unknown said...

hazwan : gud luck bro..hahaha.

Unknown said...

Faizal Sulaiman : tq bro..aku x mengharap apa2 pon..saje nk join utk suka2..ekekeke

Khuzrin Kamarudin said...

gudluck.. hahhahaa...

cik e said...

ewa follow sini !

Unknown said...

khuzrin : tq bro..hahaha

Unknown said...

EwaFiwa : thanks Ewa sudi follow~ ^^