Pages

Monday, April 11, 2011

Nasi Kangkang

Dalam menempuh situasi perut yang kelaparan sekarang ni, otak aku pulak boleh terpikir pasal nasi kangkang. Pebenda nasi kangkang ni? best ke?? palotak dia best...kalu nasi kangkung tu best la jugak. Apa yang aku dengar nasi kangkang ni di buat oleh si isteri untuk  dimakan oleh suami. Nasi tu pulak di campur beberapa benda kotor seperti kuku, rambut dan macam-macam lagi..secubit tahi hidung, taik kambing secukup rasa..ahh..aku  start mengarut dah.. 

Setelah semua bahan dicampur, si isteri durjana ni akan membaca jampi tertentu semasa mengangkang kat nasi tu.. bila si suami makan, maka si isteri akan dapat menguasai si suami dan mengkontrolnya macam robot. Jadi apa sangatlah yang dapat dengan kontrol suami ni?? apa ke bodoh dan bangangnya nak suruh suami tunduk. Jangan nak tunjuk hebat sangat la wahai si isteri.. sehebat mana pon isteri tu, tetap akan berada di bawah jugak..

Yang aku dengar-dengar, kebanyakan kes nasi kangkang ni terjadi kat lelaki yang berpangkat dan berpengaruh. bila si suami ada kuasa dalam komuniti, maka si isteri yang durjana mesti ada yang lapar nak femes jugak dan melebihi si suaminya sendiri. Hehhh....hanya kerana gilakan kuasa, sampai sanggup bersekongkol ngan setan nak wat aniaya kat suami.. Ingat, kesan nasi kangkang ni berkekalan. mungkn sekarang suami tu masih sihat dan menurut perintah. tapi ingatlah, bila badan si suami dah tak sihat yakni dah lemah, maka memang susah nak jadi sihat dan baik semula. benda-benda kotor tu dah semakin mengusai dirinya. Apakah si isteri ni sanggup pulak nak jaga suami yang sakit tu? Hmm, aku rasa perempuan yang gila pangkat takkan peduli pon ngan suami dia. 

Bagi aku, untuk jadikan suami taat dan sayang pada isteri, tak perlu la di beri nasi kangkang.. bagi nasi kangkung pon dah ok.. janji perut suami tak kebulur. jaga makan minum suami. dah bagi nasi, bagi pulak kangkang.. eerrkk.. tak sempat nak tapis dah ayat aku ni.. harap korang paham.. so, nasi dan kangkang tu perlu disertakan berasingan. jangan bagi sekali. ingat!!! kangkang pada suami. bukan pada nasi.. Kalu nak pelembut hati suami, mintak doa kat Tuhan.. bukan mintak kat setan!!!



Nak cari nasi kangkang, tapi jumpa pulak gambar nasi tumpang..ishh, lama dah tak pekena nih..best oohh nasi tumpang!!



5 Orang mengumpat:

eqbalzack said...

zaman millenium ni pun ramai yg berkawan dengan setan bro...semua nak hidup dengan selesa...minta di juahkan semua ni...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ish..nasi kangkang tu setan betina jek wat bg suami mereka mkn...dah namanya pun setan kan...phm2 jek la.

nasi tumpang tu nmpk sedap.sis tak pernah mkn lg

shatooman said...

abg eq : demi kemewahan, manusia sanggup buat apa sahaja.. nauzubillah..

shatooman said...

kak LM : mmg setan yg buat kerja terkutuk gitu...

nnt balik Malaysia bln 6 ni, cari la kat mana2.. mmg best~ ^^

kaoru_XX_peace said...

nasi tumpang tu ape?? O_O
Nsi yg m'numpang?? -_-"
Thnks 4 da impomaten~!