Pages

Friday, April 29, 2011

video log

Video blogging atau juga disebut vlog sekarang ni semakin mendapat perhatian masyarakat kita lebih-lebih lagi di kalangan blogger..Vlog mudah tersebar dengan menggunakan pelbagai medium seperti yang femesnya Youtube dan kat Malaysia, kita dah ada 1tube.. Kalau sebut pasal vlog, rasanya kita dah tak asing mendengan nama Anuar Hadi dan Mat Luthfi... Depa berdua merupakan vlogger yang femes kat Malaysia ni.. Aku amat tertarik ngan vlog diorang lebih-lebih lagi Mat Luthfi yang penuh lawak jenaka dan pekat dengan loghat utaranya..

Selain depa, aku suka layan video sorang mamat Jepun kalu tak silap aku.. Namanya Ryan Higa atau juga disebut NigaHiga. mungkin korang pernah layan kot dan aku je yang ketinggalan mengikuti video beliau.. pecah perot aku layan mamat Ryan ni.. Kalu korang tak pernah tengok video dia, kat bawah ni ada aku letak satu.. Selain video-video ni, Ryan Higa juga pernah berlakon movie pendek yang bertajuk ASS (Agents of Secret Stuff )..tajuk pon x boleh blah...Kalu time boring, boleh la kalu korang nak layan~



4 Orang mengumpat:

ghost said...

tak sangat tahu pasal vlog.layan youtube selalu sangat tapi cuma nak tengok review filem(trailer) dan download mtv.

tiba-tiba nak jugak buat vlog..(cover face)haha

Unknown said...

haha ! oke ! buat vlog cover muka nampak mata aje . hehe ..

Unknown said...

ghost : aku pon teringin nk wt vlog..tp segan la..aku x hensem..hahaha

Unknown said...

Tia : tutup muka, nnt x nampak ekspresi pulak~ huhu