Pages

Monday, September 19, 2011

Dah jumpa, tension pulak

Dah beberapa hari aku mencari.. merata tempat aku geledah. Tapi entah di mana.. Dah jemu dengan pencarian, aku beli je yang baru.. Huk alohh.. 50sen je satu.. tapi bila dah dapat benda tu, nak gunakannya memang tension gila.. tak gunakan, sia-sia je aku beli..

Benda yang aku nak guna tu adalah pengepit..hehehe..siyes aku betul-betul tension nak cabut bulu ketiak.. lenguh tengkuk wehhh.. tertunduk je kepala.. mata pon rasa nak juling je dok hadap celah ketiak..nasib baik ketiak sendiri sebab ketiak aku dijamin wangi.. Memang sangat-sangat tension sehingga rasa nak berputus asa je nak cabut semua bulu-bulu tu.. tapi mengenangkan ketiak aku yang hensem, terpaksa aku gagahi diri untuk menahan dari sedikit rasa sakit apabila bulu itu dipisahkan dari ketiak. demmm....

Aku rasa kena pergi berurut la pulak lepas ni untuk mengembalikan kesihatan tengkuk yang lenguh menunduk.. malas dah nak cukur bulu ketiak sebab banyak kali aku dengar orang kata, tak elok kalu dicukur..x baik untuk kesihatan ketiak.. lagipun ia sunat di cabut.. walaubagaimanapun, petua supaya tak dicukur bulu ketiak tu bukan khurafat ye.. tak berkaitan ngan akidah walaupon boleh menjadi satu ibadah.. Ahh..malas nak taip panjang-panjang.. baik aku teruskan perjuangan mencabut bulu ketiak.. mencari nikmat dalam kesengsaraan..hahahaha..

Harga pengepit bulu ketiak...




p/s : Pernah jumpa ngan awek cun yang pakai baju t-shirt ketat dan lengan singkat.. perghh.. muka lawa, tapi bulu ketiak terjulur keluar.. x senonoh gila~

8 Orang mengumpat:

blog-tips-kurus said...

kantoi betul awek itu! ape daaa..

Lelaki Ini said...

hahaha...
guna gnting jewk!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

gulrpppppu
akak pun pernah tgk org seksi tp nmpk bulu ketiak.mak aiii kita lak yg malu...huhu.

cabut tu bagus, klu cukur kan tak selesa masa dia nak tumbuh kan?kan?ketiak saper yg berbau busuk tu mesti bwh lengan dia berjurai2..huhu

shatooman said...

btp : mmg memalukan..harap muka je lawa ;p

shatooman said...

Lelaki ini : baik cukur trus dr gunting skit2~ ekekeke

shatooman said...

akak LM : tambah loya bila ternmpak org mcm tu..huhuhu...

betol tu akak..kalu cukur, time tumbuh balik tu mmg x selesa..ketiak berbau?hahahaha..

apik pehe said...

hehehe..pasal bulu ketiak ker?cukur jer..tapi geli la lepas cukur.rase tajam2..hahaha...

shatooman said...

apik : malas la nk cukur..nnt tumbuh tajam2..hahaha