Pages

Wednesday, September 21, 2011

McDonald dan air mani

Dalam banyak-banyak berita yang aku baca hari ni, ada la satu yang menarik minat..  kes perbicaraan liwat DS Anwar Ibrahim.. Sebenarnya aku tak minat sangat nak tahu pasal perkembangan perbicaraan kes tu.. kalu boleh nak tahu keputusan je.. mungkin mereka-mereka yang suka berpolitik tu minat la nak ikuti berita kes ni.. boleh jadi bahan ceramah ke nanti.. ye la, PRU dah nak dekat ni..

Aku tertarik bukan pasal perbicaraan kes, tapi kerana nama saksi tu..Pakar DNA Australia, Dr Brian Leslie McDonald.. Dengar je nama beliau, terus aku terasa lapar.. Ye la, automatik aku terbayang burger McD..fuuhh... dah lama tak pekena ni..hehehe.. Dr. McDonald dikatakan cuba mengelirukan mahkamah dan bersikap tidak jujur ketika memberi keterangannya. Kreadibiliti beliau sebagai pakar DNA juga di pertikai dan beliau dikatakan tak jujur dalam mahkamah kerana kenyataannya bercanggah dengan ujian yang dibuat oleh Dr. Seah tambahan lagi sijil pengiktifaran beliau tu sendiri  dah buruk beno. dari tahun 90an lagi..

McDonald dalam keterangannya menyatakan bahawa saintis forensik, Dr Seah Lay Hong telah melakukan ujian Acid Phosphatese (AP Test) dengan tidak mengikut panduan yang ditetapkan terhadap sampel diperoleh dari dubur mangsa, Saiful Bukhari kerana kesan air mani yang banyak diperlukan dalam ujian itu..Antara fakta yang menarik aku dapat dari kes ni ialah sperma boleh berada selama 19 hari dan berenang dengan gembira apabila berada di dalam faraj.. manakala sperma mampu berada dalam dubur selama 113 jam dengan penuh penyeksaan apatah lagi jika sperma itu berada di dubur seorang lelaki..


burger McD tiada kaitan dengan kes liwat DS Anwar...


p/s:  Pangkat paling bangang pernah aku dengar hanyalah pernah dikurniakan kepada Anwar iaitu Al-Juburi.. hahaha..siyes syit!! sape la yang mula-mula bagi gelaran tu..

3 Orang mengumpat:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

huhu...fakta baru yg akak br tau.tak sangka ia sgt lama blh bidup dlm dubur org.tp...klu buang air besar berenanglah ia keluar kan?

shatooman said...

Akak LM : entah betol ke x..tp x mustahil..pasal berenang keluar bersama najis tu x tahu la~ hehehe

blog-tips-kurus said...

saye teringin nak choc sundae mekdi ni.. ;)