Pages

Tuesday, September 15, 2009

SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI

berlalulah sudah ramadhan, sebulan berpuasa,
tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira,
anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa
ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira
di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua ahli keluarga, kawan2 di kampung, teman2 di perantauan samada balik raya ke tidak, rakan2 blogger dan seluruh kaum muslimin dan muslimat seluruh dunia. aku juga nak minta ampun dan maaf sekiranya selama ini ada membuat korang terasa hati dan marah kat aku.

ucapan khas aku tujukan untuk rakan2;
buat ayie yang dh balik kampung awal2, rajin2 la tolong mak ngan ayah buat kuih.
kepada amir, smoga mung cepat2 blh kerja baru dan belanja aku.XD
bestfriend aku dari skolah rendah, mat 6, smoga sentiasa bahagia dan beraya ngan gembira,
zai, semuga ko dapat pulang ke sabah dengan selamat. kirim salam kt mak ayah dan jangan lupa tinguk2 kan urang aku di TOP. musti sampai tu lv72...
untuk one, semoga dapat bergembira di hari raya. cukup2 la jaga kolej.biar pak guard plak wt kije.
ngah yang sudah berada di gua musang, harap2 kurangkan tido semasa raya nie
dan mat lan, harap berbahagia selalu.
x lupa juga kepada meri kt kampung, walaupun aku tau mung buta IT dan mungkin x baca blog aku, harap2 cari la kije elok2.jangan kedekut nak belanja member. dan satu lagi, jaga kadir elok2. bagi makan biar cukup.
sekian,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

2 Orang mengumpat:

Unknown said...

nak harapkan pak guard?jangan harap le...

Unknown said...

skali skala ne, pak guard x pe makan gaji..demo buke blh gapo pon. ha.ha..(ada unsur2 nk mensabotajkan kolej x)