Pages

Friday, June 18, 2010

KATAKAN TIDAK PADA COCA-COLA

Dulu aku antara penggemar coca-cola. Tapi aku dengar2 khabar bahawasanya coca-cola adalah antara penyumbang dana terbesar kepada israel.Coca-cola juga khabarnya antara produk yang paling kuat menghina Islam. Aku tak rela menjadi penjana pendapatan rejim zionis yang telah membunuh saudara2 muslim dan menjadi pemacu kegiatan penghinaan kepada agamaku. Mulai sekarang aku akan katakan tidak pada coca-cola.


Terpaksalah aku mencari barang pengganti.  Aku cuba layan pepsi, root beer, dan 7up. agak2nya, produk ni boleh di terima ke? atau 2x5 je ngan coca-cola? Dan aku dapat tahu, kelab bola sepak Arsenal pon jadi tali barut israel jugak... jadi barua zionis. nasib baik aku sokong MU.. huh~





1 Orang mengumpat:

fendi said...

salam,,, Duhai sahabatku sejak dari zaman sekolah, Kalau dlu xtau xpe..tp skrg da list same2 boikot..kalau kedai meri ad barangan israel..boikot meri ..hahahah..Perjuangan belum selesai..