Pages

Friday, August 28, 2009

TAG la pulak...(~_~)

Adus~ buat pertama kalinya aku telah di tag. aku sebenarnya tak suka sangat la main tag-menge'tag' nie. tapi aku terharu jugak la sebab ada jugak orang yang ingat kt aku. terima kasih la jai.jezz ^.~ .aku tau ko slalu follow blog aku dan sebab tu aku takkan hampakan ko.

.:: kenapa aku berblog..?? ::.

urm... sebenarnya aku dulu saje2 je nak try buat blog.tengok kawan2 aku semua dh jadi blogger. aku pon cuba2 la create blog sendiri dan ingin mencipta kelainan. aku cuba nak buat yang terbaik tapi kadang2 aku rasa blog aku hampeh je~ apa2pun aku tetap bangga ngan blog aku. lagipon aku bertambah semangat untuk berblog apabila ada follower yang setia cam jai.jezz. aku juga berblog sbb saje isi masa terluang. jadi kalu blog aku x update lama tu, maknanya aku sibuk la tue..



*aku pon kena tag orang balik ke???malas la aku. nnt makin banyak tag yang aku kna balik


0 Orang mengumpat: