Pages

Sunday, January 3, 2010

PERHATIAN!!! KEPADA SELURUH WARGA MALAYSIA

Kepada sesiapa yang berminat dan ada bakat dalam penulisan skrip, Anda boleh la join pertandingan Penulisan Skrip 2010 anjuran FINAS. hadiah lumayan ditawarkan. kepada yang berminat nak join, korang boleh baca dengan lebih detail kat Sinema Malaysia. Bagi yang tak tau camne nak wat skrip tapi berminat nak belajar, korang boleh rujuk dan tengok contoh skrip ngan Zaini Kosnin. Korang tanya la dia apa yang patut ntuk tahu tentang dunia penulisan skrip ni.

5 Orang mengumpat:

A.B.U said...

dol...ak dh letak sinemamalaysia kt atas browser mozilla ko smlm..check je detail kt situ

shatooman said...

huhuhuhu~ trimas kerana bertindak lebih awal.

A.B.U said...

sngaja ak xnk gtau..ingat ko x alert..time ak baca paper kt umah smalam tnampak iklan tu..so ak balik sini terus la search web dia..ni peluang ko dol..try r...jgn sia2

shatooman said...

insyaallah....

A.B.U said...

gud3