Pages

Sunday, April 25, 2010

APA NAK JADI....

Apalah nasib diriku ini... dah la baru masuk musim exam, banyak hal plak timbul dan makin memeningkan kepala aku. tinggal lagi dua hari nak start first paper, tiba2 aku demam plak... aduyai~tambah lagi ngan selsema, makin tertekan aku dengan bunyi yang terhasil dari idung aku kerana nak sekat hingus tu dari keluar... soob..soob..

Kepala terasa makin berputar dh..badan semakin panas.tekak semakin haus.. dh bergelen air aku teguk, tp still dahaga lagi.. oh...cabaran yang sangat memilukan disaat aku bakal berdepan final exam. badan dh rasa huyung hayang dh ni... aku baru je telan panadol.sekarang masa untuk aku tido... esok nk bangun awal, nk kena submit assigment lg.

Pasal assigment pon satu hal.... dh la dh jadi tabiat, esok lusa kena submit, baru nk start cari bahan. makin menyakitkan ati bila wifi U x leh guna. berukband plak dh x bayar 2 bulan..dh kena barred. aiiyooo.... mcm mana aku nak cari bahan untuk assigmnet ni tatkala waktu semakin suntuk..huhuhu..

0 Orang mengumpat: