Pages

Sunday, February 14, 2010

Yea...cuti..cuti...

dah 3 ari aku di kampung~ ^_^ . dan selama 3 ari ni aku memang x pernah lekat kat umah... mmg dasar kaki *'berderat'. suka ukur jalan di kampung.... bila tiba time cuti camni, biasalah bagi umat manusia, aktiviti yang tak boleh dielakkan..... kahwin. wajib ada yang kahwin time cuti-cuti ni. asal cuti je kahwin, asal kahwin je cuti. huh~ aku juga la tak tau bila nak kahwin. calon pon x de lg. aku tak mau lagi berbicara panjang lebar. aku nak ambik kesempatan ni untuk mengucapkan GONG XI FA CHAI kepada seluruh kaum cina terutamanya kawan-kawan thiong hua aku dari skolah dulu... aku juga nak ucapkan HEPI VALENTINE kepada sesiapa yang sedang kemaruk bercouple.. kepada yang bujang cam aku, aku ucapkan juga selamat hari bujang bagi menjaga hati korang..hehehehe.. aku juga nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU  kepada kawanku, Syukur Mohd Kassim yang telah melangsungkan perkahwinan ari ni. Dah lama kitaorang lost contact, tp last2 jumpa balik kau dah nak kahwin... lastly aku nak ucapkan selamat malam kepada semua sbb aku dah mengantuk ni. aku tulis entry ni pon pukul 1 pagi~



*derat- dalam bahasa kelantannya tak lekat kat rumah. suka berjalan-jalan ke hulu ke hilir tanpa ada matlamat

0 Orang mengumpat: