Pages

Friday, June 3, 2011

Tak Tertahan

Aku tengok last entry aku ialah seminggu lepas.. sebenarnya, tu pon entry auto publish..memang sakit hati sangat-sangat sebab tak dapat nak online.. baru ni, telekom ada bagitau, kabel telefon yang dicuri telah disambung balik.. tapi setelah aku cuba, talian telefon dan internet tetap tak dapat.. bila aku selidik, rupanya, kabel yang baru dipasang tu telah di potong balik oleh pencuri yang bangang..aduhh!!!

Memang menyakitkan hati apabila 2,3 bulan perkhidmatan telefon dan internet dikenakan caj tetapi tiada perkhidmatan.. ibarat pergi ke pasar dan membayar duit kepada penjual ayam tanpa membeli ayam.. betul ke tindakan macam tu? bukan nak menyalahkan pihak telekom sepenuhnya, tetapi cubalah mereka fikir, betul ke tindakan mengenakan caj setiap bulan tanpa memberikan perkhidmatan?

Sekarang, aku tak nak pikir sekejap masalah pasal internet ni.. cuba menenangkan fikiran dengan melancong ke Langkawi..ekekeke..sungguh kelabu mata bila melihat barang-barang murah.. walaupon barang di Kelantan pon masih murah, tapi di Langkawi lagi la jauh murahnya..hmm, tiada cukai la katakan~ Sekarang aku nak mendamaikan otak dengan bercuti..

1 Orang mengumpat:

EZAN IDMA said...

jahat betul telekom hehe