Pages

Friday, November 4, 2011

Menyepi

Tatkala blogger lain sibuk mengupdate blog, sedar tak sedar dah seminggu lebih aku tak update blog aku ni.. memang aku betul-betul sibuk sebulan dua ni..jarang-jarang dapat menatap blog aku yang comel ni ( nak harapkan orang lain puji, memang takde la..terpaksa masuk bakul angkat sendiri ekekeke..). walaupon tak berupdate, tapi kadang-kala aku masih mampu menzirahi blog-blog yang sering aku layan dan blog-blog lain.. walaupon sebagai silent reader, tapi aku masih membalas kunjungan mereka yang dapat dikesan jejaknya di blog ni..kurang-kurang bertambah jugak UV kat blog korang..

Sebenarnya aku sibuk dok praktikal sekarang ni..dalam sebulan lagi baru habis.. sekarang pening pulak nak siapkan report..jadi kepada sahabat-sahabat yang mengenali aku kat alam maya ni, jangan la kecik hati sangat ye kalu takde komen atau balasan dari aku.. Papepon, Selamat Hari Raya AidilAdha kepada seluruh muslim.. Selamat menunaikan haji kepada yang mampu, Selamat menunaikan ibadah korban kepada yang murah rezeki dan selamat menjamu daging kepada semua..


 jiwaku yang lara kerana Lara..oh Neelofa..(aku tengah gila meroyan)


p/s : Aku betul-betul tak puas hati ngan Anugerah Skrin 2011 tadi..rasa macam banyak anugerah yang diberi tak sesuai dengan penerima..papepon, tahniah kepada yang menang..Rozita che wan memang cun!!

p/s 2: aku nak gewe ngan Neelofa.. tak jauh pon Tanah Merah ngan Pasir Mas..kahkahkah....

0 Orang mengumpat: