Pages

Sunday, July 24, 2011

Pemelihara wanita

Zaman sekarang ni, budaya kapel dan tak menjadi kepelikan.. yang peliknya adalah jika korang takde kapel macam aku ni.. orang yang takde kapel, tak bergayut di telefon, dan tak berSMS macam aku sering dipandang jelek, tak bermaruah, tiada harga diri, tak pandai mengayat dan sebagainya.. Lantak la orang nak kata apa pon, biarlah aku dengan cara aku yang bujang trang tang tang ni.. itu lebih baik dari aku menjadi hamba wanita atau pon pemelihara wanita.

Seringkali  kita tengok, kebanyakan orang yang berkapel ni, mesti lelaki yang kena keluarkan duit. kononnya gentleman la kalu dapat belanja awek.. Bagi aku sendiri, tak salah kalu nak belanja awek makan jarang-jarang.. nak belikan barangan kadang-kadang.. tapi amatlah bangang jika setiap hari perlu menanggung awek tu.. amat gembiralah betina yang suka mengikis dan pisau cukur kalu dapat lelaki bangang yang rela membelanjakan duit sampai ratus-ratus setiap hari.. lagi bangang jika lelaki tu pon masih lagi blaja kat sekolah mahupon IPT. duit pon masih mintak kat mak ayah, ada hati lagi nak bagi kat perempuan.. diri sendiri rela makan megi hari-hari.. duit PTPTN pon banyak mana la sangat..cukup-cukup nak buat bayar sewa rumah.

Macam la si perempuan tu takde mak bapak yang menanggung dirinya.. si lelaki apakehal sampai bangang nak jadi penaja hidup perempuan pulak..belum jadi laki bini dah mintak macam-macam.. bila di tanya pada lelaki, mereka akan jawab, "tak pe..aku masih mampu untuk memelihara perempuan tu".. betul ke mampu jika sampai tahap menipu mak bapak dan orang lain hanya kerana nak dapatkan duit bagi memenuhi permintaan si awek? Pada pemerhatian aku, perempuan yang suka meminta-minta dari lelaki ni takkan kekal lama dengan korang. time korang berduit, adalah mereka akan menempek dan bergedik..bila dah kering nanti, hmm, bye bye la lelaki tak guna..dan lagi, kebanyakan perempuan yang suka meminta dari lelaki ni biasanya ada lelaki lain dibelakang..Kepada lelaki bangang, beringatlah sebelum di tinggalkan..jika duit tu korang simpan, aku rasa dalam 3,4 tahun nanti dah boleh buat rumah banglo.. hmmm..kalu lah aku seorang perempuan, mungkin aku pon akan jadi pisau cukur kot..perghh..senang lenang hidup tanpa perlu bekerja.




p/s : ada juga kapel yang mana perempuan perlu menaja hidup lelaki..hmmm..
p/s/s : dari  belanjakan duit untuk perempuan, baik belanjakan untuk kawan-kawan.. nanti dah clash ngan perempuan, semua duit tu hangus je. tapi kawan still ada biar pun korang tu masih susah.maksud aku yang betul-betul kawan la...

4 Orang mengumpat:

Ayuni said...

betul jugak tp sye respect lelaki yg single, maksudnye dier bukan yg jenis suka bergedik ngan pompuan pastu laki single ader jugak yg gay.....

shatooman said...

ayuni : i'm str8~ ekekeke..

fiza said...

kita geng! xde kapel. tak pyh topup sgt!..jimat duit. haha...

kepada perempuan yg pisau cukur tu, hentikanlah.!

FaizalSulaiman said...

hamba cinta.macam-macam sekarang