Pages

Friday, May 14, 2010

Bulan Lima : macam-macam ada

Tatkala bermula bulan Mei, aku jadi seronok skit berbanding bulan2 lain.. sebabnya bulan lima ni ada macam2 sambutan.. mula2 hari buruh, pastu hari ibu.. nnt sambut plak hari guru, pastu hari wesak.. yang lebih mengujakan, ramai member2 aku sambut besday bulan Mei ni.. ramai jugak la member2 yang berbintang taurus dan gemini. sempena bulan Mei yang aku minati ni, aku nk ucapkan selamat hari jadi atau dalam bahasa inggeris di sebut Happy Birthday kepada Tiqa, Zai, One, Watie, Meri, Iju, Abe Long aku, dan tak lupa juga kepada diriku sendiri..hehehehe.dibulan Mei ini juga aku nak ucapkan happy anniversary kepada Abah dan Mama aku dan juga Abg Chik dan Kak Nini.Smoga kalian bahagia selalu...

Masuk bulan 6 ni, kepala ku bakal dipeningkan lagi dengan jemputan perkahwinan dari kawan2 skolah dulu.. rumah aku sendiri pon ada wat kenduri kahwin.. tapi bukan aku la yang kahwin. abang aku... Argh... habis member2 dah kahwin, dah ada anak... aku ni, study pon x abis lagi..haish~ bila la nk sampai giliran aku. calon pon x de lagi...

0 Orang mengumpat: