Pages

Monday, May 10, 2010

Yang Pelik Tapi Memang Benar...

       Mula-mula aku nak ketawa dulu.... HahAhaHAhahAhAhHa... apa nak jadi dengan dunia sekarang ni... aduyai~ senak perut aku baca paper tentang isu semasa sekarang ni.. kelmarin, pasal kereta rasmi ketua polis negeri selangor yang kena curi. bila polis mula jalankan operasi cari balik, mamat yang curi tu mula gelabah.. x lama selepas operasi kereta tersebut ditemui ditinggalkan di tempat parkir dengan berkeadaan baik dan nombor pendaftaran pon x ditukar.. Agak menjadi kelucuan apabila polis turut temui sekeping nota tulisan tangan di kereta tu, SORRY PDRM, SILAP SAPU.. takut jugak rupanya si penyamun bila tahu kereta tu ketua polis negeri yang punya...adoila... macam2 manusia ni..
       berita semalam plak lagi ganas.... x tau la adengan lakonan atau apa, seorang pemandu lori di perkosa tukang urut. ada juga paper yg tulis Mail diperkosa ibu tunggal.aku tergamam sekejap bila baca berita ni.. tak boleh nk pastikan aku nak ketawa atau mengucap panjang... tetiba cerita senario the movie terbayang dalam kepala otak aku ni... perempuan perkosa lelaki? adui... tolong la.. senak dh perot aku sekarang ni.. Apa yang luaknya dengan lelaki tu kalau kena perkosa? perempuan sekarang dah jadi makin ganas.. Aku pon dah kena hati2 lepas ni.. mana tau kejadian lebih hebat berlaku. Nanti keluar tajuk kat paper "Lelaki diperkosa didalam semak". takpon "seorang lelaki di rogol lima orang perempuan"... tak ke haru kalu berita gini keluar nanti.. papepon, segala kemungkinan boleh berlaku. kepada lelaki sekarang, tolong berjaga-jaga.. waKaKakAkAKAkAka

0 Orang mengumpat: