Pages

Wednesday, July 8, 2009

I LOVE YOU TOO

Seorang perompak baru keluar dari penjara setelah dipenjarakan selama 20 tahun. Dalam perjalanan, dia menemui sebuah rumah dan masuk kedalamnya untuk mencari wang. Tetapi yang dilihatnya hanya sepasang pasangan suami isteri yang sedang tidur di atas ranjang. perompak itu mengarahkan si suami agar turun dari ranjang dan mengikatnya dikerusi.

Kemudian sambil mengikat yang perempuan ke ranjang, perompak itu mencium lehernya, lalu bergegas ke bilik mandi.

Sementara si perompak berada di bilik mandi, si suami berbisik ke isterinya: "Isteriku, org ini penjenayah yg keluar dr penjara. Lihat saja baju yg dipakai, dia mungkin sudah lama dipenjara dan belum pernah menyentuh wanita dalam waktu lama.

Aku lihat bagaimana tadi dia mencium lehermu. Jika dia ingin melakukan hubungan seks denganmu, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai keinginannya, berikan kepuasan. Orang ini berbahaya, jika marah, dia akan membunuh kita. Jadi bertahanlah sayang.. I Love You."

Balas sang isteri, "Dia tidak mencium leherku. Tapi dia berbisik ke telingaku. Dia bagitau dia homo dan menurutnya kamu seksi sekali dan dia menanyakan dimana body lotion? Aku jawab di bilik mandi. Bertahanlah sayang. I LOVE YOU TOO.

2 Orang mengumpat:

JinXER said...

Hurm~ Perompak Homo~ Punya Bayaya! haha!

Unknown said...

eeeeewwww....dinj!!!