Pages

Wednesday, July 8, 2009

Pelayan Tidak Pakai Bra

Pada suatu hari, aku tengah lepak kat sebuah kedai makan. Biasalah kedai makan kat kampung, mesti la ramai golongan2 veteran yang lepak. Kalau dh lepak ramai2 mesti la ada macam2 crite yang boleh didengar.Nak dijadikan crite, aku ada la terdengar satu kisah yang agak luar biasa sikit. crite nya tentang satu kedai makan yang ada pelayan tak pakai baju dalam. Aku dengar la dengan lebih lanjut tentang crite 2 sbb benda gini jarang berlaku kat tempat aku.Kat tempat lain tak tau la aku. Lokasi yang diterangkan aku dengar betul2.
Al-kisah, maka berangkatlah aku bersama-sama member aku ke kedai yang dinyatakan bagi mendapatkan kesahihan crite tersebut.Aku mahu lihat dengan mata kepala aku sendiri bagi meyakini kisah 2. sesampainya aku di kedai yang dinyatakan, maka duduklah aku bersama gerombolan member aku untuk memesan minuman.Apabila sorang pelayan datang nak ambil pesanan, alangkah terkejutnya aku beserta gerombolan memberku kerana pelayan 2 memang betul2 tak pakai baju dalam..memang boleh tengok dengan jelas sekali.maka crite yang aku dengar 2 memang betul dan amat sahih sekali.
Tapi, walaupun pelayan 2 tak pakai baju dalam, aku tak rasa luar biasa sangat dan agak selamba je tengok pelayan 2.Malas la nak tengok lama2 sebab pelayan 2 adalah LELAKI.

0 Orang mengumpat: