Pages

Thursday, March 24, 2011

Anak luar nikah

Sehari dua ni, agak kelam-kabut pulak.. dah la assigment berlambak. pastu sibuk pulak dok jaga anak-anak si Munah. Hmmm.. si Munah ngan Samad yang tak berkahwin akhirnya dikurniakan anak kembar 3. walaupon kelihatan macam tikus, tapi memang sangat comel.. ehh... siapa Munah?? Munah tu kucing kat kolej aku ni.. boipren dia nama Samad. 2 hari lepas, si Munah tu dah beranak.Dalam keadaan diri Munah yang masih berpantang, maka Pak Abu pon ambik la Si Munah bersama anak-anaknya wat balik ke rumah supaya senang di uruskan dan bagi memastikan keadaan anak-anaknya selamat.Yang tak bestnya, Si Samad pulak memang taknak berenggang langsung dengan Si Munah.. dah macam belangkas pulak kucing dua ekor tu. Nak tengok gambar mereka? jom...tapi gambar x lawa. pakai henset murah je kot wt ambik gambar~



Ni la rupa anak-anak Munah...

eh..silap... bukan yang tu...yang kat bawah ni...

anak-anak dok berebut nk minum susu..



Samad berlagak kononnya caring la kat si Munah ni. Siap dok dalam satu bekas dengan anak-anak. Anak-anak kena tindih pon dia buat derrkk je. zalim punya bapak..




Lepas kena marah ngan Aku, Dzul dan Pak Abu, maka Samad dah merajuk sampai tido kat luar dari bekas si Munah ngan anak2. Macam mana kami tak marah, dia dok tindih anak2 sampai mengeooow anak2 tu. 




Akhirnya si Samad merajuk sehingga membawa diri beliau entah kemana.. sekarang hanya tinggal Munah dan anak2 je kat rumah.



Walaupon gembira dengan kehadiran 3 ekor si kecik tu, tapi memang sangat menyedihkan kerana aku terpaksa menghabiskan duit utk membeli makanan kat si Munah tu. dah la aku pon tengah pokai sekarang ni. nasib baik anak-anak masih menyusu dan Samad pon dah pergi membawa diri. cuma kena sara Munah sekor je la.. papepon, tak rugi rasanya buat baik kat binatang. Hari ni kita tolong makhluk Allah ni, nanti Allah akan balas juga setiap apa yang kita lakukan.



p/s : jadi kucing, boleh makan makanan best.. aku pulak terpaksa la mengadap meggi je..
p/s/s : seharian dok tenung je Munah ngan anak2.. pastu sambung wat assigment. pegi kelas, balik kelas..  huh!!!

14 Orang mengumpat:

FaizalSulaiman said...

hehehe

mana samad neh.balik la pi tgk anak2.hehehe

shatooman said...

Faizal : betol2 merajuk dh si samad tu.. langsung x nampak batang hidung dh..huhuhu

shams said...

erm..samad kuar mmerawat hati dia kot pas kena marah ngn hang...

buat baik ngn binatang ,syukur,,moga2 munah, samad dan anak2 akan menjadi salah satu aset kepada kamu di akhirat t...

ghost writer said...

bekas laci locker tuh kecik sangat lar untuk munah dan 3 ekor anaknya.abih tiap hari samad kena lah tidur luar..jadi bodyguard.huh

cik-terompah said...

alahai tomey nya. kucing tuh.. samad tu kira caring apa.. hahaha

darkbatman said...

haahaha.. sbr jela.. name kucen klasik gile. ko dpt cucu mesti ko hapi kan?kehkehkeh

shatooman said...

shams : biarkanlah dia nk merajuk pon..hahaha..

insyaallah, tuhan xkan lepas pandang walau sebesar mana pon kebaikan dan kesalahan yg kita lakukan..setiap perbuatan ada balasannya..

shatooman said...

ghost : nampak kecik dlm gambar.. sebenarnya dah besar bekas tu.. tp si samad yg terlampau besar. sbb tu nampak bekas jadi kecik..hahaha.. samad dh merajuk membawa diri entah kemana..huhuh

shatooman said...

cik terompah : samad pura2 caring la tu.. selama ni x de pon nk manja2 gitu~ ekeke...

shatooman said...

darkbatman : asyik2 nama yg moden je.. bagi yg klasik skit baru nampak manja2 gitu..hahaha.. sape x gembira kalu dah dapat pangkat datuk..hoho nk tunggu sultan bagi pon, entah dapat, ntah tidak..

Ayuni said...

hikhik, budak2 tomey!

apik pehe said...

hehe..samad2..baru first time jadi bapak kot..hehe..

shatooman said...

Ayuni : cucu2 sy sgt comel~ ekekeke

shatooman said...

apik pehe : yolo bokali... tiba2 caring smacam kt munah.. tp anak2 dia x caro pon..