Pages

Tuesday, March 1, 2011

Tenat..

Arghhhhhhhh.... dah beberapa hari aku tak update.. BW pon tak langsung.. jangankan nak bukak blog orang lain, blog aku sendiri pon dah bersawang. Semua ni gara-gara dah terlalu tenat.. eh aku dah tenat ke? sakit apa? bukan aku yang tenat.. aku penat je.. yang tenat tu internet..  memang slow gila khinzir la.. dengan keadaan internet yang sangat sangat sangat terlampau slow, memang aku tak mampu untuk buka blog mahupon pesbuk apatah lagi video-video lucah kat youtube..

Aku minta maaf kepada semua sahabat blogger kerana tak mampu untuk membalas jejak korang dalam masa terdekat ni. tambah lagi keadaan aku yang agak sibuk teramat seminggu dua ni.. pagi ke kelas.. petang baru habis. pastu nak kena pergi rumah makcik aku lagi. malam pulak, lepas je isyak terus pergi training dikir barat. 2,3 hari lagi nak bertanding.. pukul 1 pagi lebih baru balik. pastu terus tido. pagi besok bangun awal lagi dan jadual seperti semalam berulang lagi. huh~ penat....

Bukanlah langsung tiada masa untuk menyentuh lappy tersayang, tapi bila buka laptop pon tak leh nak guna internet. aku nak taip entry ni pon, berjam-jam lamanya untuk aku berjaya nak publish.. memang menyakitkan hati. tapi bila terkenangkan sahabat-sahabat yang mungkin tertanya akan kehilangan aku dalam 2,3 hari ni, aku tetap gagahkan juga diri ini dengan kesabaran yang menggungung. ok, chow dulu.. nak gi berdikir barat pulak~

8 Orang mengumpat:

Ayuni said...

betul, biler internet lembab, xde mood langsung nk menaip

Faizal Sulaiman said...

takpe bro.dah okey kang ko blogwalking la k!

btw, aku wat siri baru,jangan lupa baca, k!

Unknown said...

Ayuni : internet yg menyakitkan hati..huhuhu

Unknown said...

FaizalSulaiman : kalu ada cerita baru, mesti kena baca la bro..hahaha. x leh ketinggalan. kalu blh aku nk selalu jadi org yg pertama baca karya ko..ekekeke

Puan Nurussalwa said...

selamat ber'dikir barat'.. huhu~

eqbalzack said...

kita sama2 sibuk bro...
jom join GA abg eq...mana tau rezeki boleh dapat cokelats..hehe

Unknown said...

cik nurussalwa : jom tengok dikir.. ^^

Unknown said...

abg eq : hohoho...abg eq buat GA lg.. insyaallah kalu sempat, blh join. cokelat tu~ rugi kalu x dapat..