Pages

Wednesday, April 20, 2011

Perempuan cantik

Kata orang, perempuan itu perhiasan dunia.. perempuan memang sinonim dengan kelembutan, kecantikan, keayuan, wangi, cemburu dan mengumpat..(-_-;) Apa yang aku hairankan, berdasarkan pengalaman dan pemerhatian aku, lelaki dan perempuan memang suka merenung perempuan yang cantik. Kenapa ekk semua pon suka tengok perempuan? lelaki pon tengok perempuan, perempuan pon tengok perempuan.. takde pulak lelaki yang tengok lelaki melainkan mereka tu gay.

Apabila lelaki merenung perempuan, itu adalah perkara normal.. yang hairannya, kenapa mesti orang perempuan juga melihat sesama perempuan? hmmm, ini bukan kes lesbian ye.. tapi memang tak leh dinafikan, memang orang perempuan juga suka merenung perempuan cantik. Ada la yang akan puji, "wahh....cantiknya perempuan tu"... dan ada juga yang akan dengki dengan perempuan cantik tu.." ishh.. dia ni perasan lawa betol..padahal aku lagi lawa"... ayat begitu memang selalu aku dengar.

Perempuan ramai yang akan kata, perempuan lain cantik.. dan ada perempuan cantik yang akan kata perempuan lain lagi cantik..ayat bajet rendah diri kot..tapi bagus la kalu yang rendah diri tu.. lelaki jarang pulak aku dengar akan kata lelaki lain hensem.. biasanya lelaki akan kata, "eleh, aku lagi hensem dari mamat tu"..biar pun hakikat nampak jelas perbezaan si mamat tu jauh lebih hensem... pelikkan, kenapa lelaki tak suka melihat lelaki lain, tapi perempuan suka melihat perempuan lain.. mungkinkah mencari modal untuk mengumpat?? papepon, hanya perempuan yang akan memahami situasi tu..



renung2, pasni nak mengumpat la tu~


10 Orang mengumpat:

Anonymous said...

assalamualaikum

topik menarik

lelaki tak suka tengok lelaki lain mayb sebab dia perasan dia lagi bagus dari lelaki tu.. tak pun dia dah tau yang memang dia tak hensem dari lelaki. hehe

kalau gurl pulak,.. hmm.. mengumpat tu memang dah sinonim la. tak mengumpat pun org stil kata mngumpat jugak kan.

hati manusia, mana pernah puas dengan apa yang dia ada. sebesar zarah pun susah nak handle rasa iri hati@bangga diri dalam hati tu.

ghost said...

aku baru perasan kalau lelaki tak suka tengok kehenseman lelaki lain..apalagi mau menyatakannya.

tapi kalau dari segi body,mungkin aku percaya kalau lelaki suka tengok body lelaki lain,tapi bukan gay,cuma mau dapatkan body macam tuh jer..

vampire's lovex said...

aku suka tengok pompuan cantik..sekian

biharahim said...

memang da lumrah hidup, smue orang pon suke tengok benda cantik2 :)

Halimatun Sa'adiah said...

sy suke tgk lelaki kachak...

Unknown said...

kalo renung secara berkumpulan tu mmg ader udang disebalik mee megi asam laksa..hehe

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

hahaa . ha ah kan . baru perasan . bukan bajet rendah diri woo . memang rendah diri pun . hik3x ! oke . wa cun , comel , ahaks !

Fiza A said...

satu n3 yg menarik!!

Wanita Tercantik Di Dunia said...

Kalau nak tengok gambar perempuan yang terkenal dengan kecantikan mereka dari seluruh dunia, silalah lawat blog ni, http://wanita-tercantik-di-dunia.blogspot.com

Terima kasih.

Unknown said...

saya pun suka tenung pempuan cantik and comel... bukn sbb sya lesbian yer.... sbb lumrah mnusia,memang suka kan yg indah -indah.....