Pages

Friday, April 29, 2011

Ujian Kesucian

Sempena aku dok sibuk dengan exam sekarang ni, maka aku sungguh cemburu dengan korang yang tak kena exam dan yang dah habis exam... cis..seyes aku dengki!!! disebabkan kedengkian aku tu, maka aku telah mengambil keputusan untuk turut memberi test kepada korang.. Senang je testis test aku ni.. aku namakan test ni Ujian kesucian otak..hahhaha..kalu korang nak tahu tahap kesucian otak korang, maka jawablah test aku ni dengan melengkapkan perkataan di bawah..


1. ZAKA_

2. B_AH DAD_

3. PANT_ _

4. J_MAK

5. P_K_

6.PELI_


Dah dapat jawapannya?? Harap-harap jawapan korang tu betul dah.. berapa banyak perkataan lucah yang timbul dalam otak korang berdasarkan 6 soalan tersebut? semakin banyak jawapan lucah yang korang beri, maka semakin banyaklah salah korang dan itu membuktikan otak korang memang penuh dengan kelucahan..hahaha... Aku yakin, kalu Ayeem Ayam yang jawab, mesti 100% jawapannya salah..ekekeke.. gurau je ayeem~  yang penting kita enjoy!!!




Jawapan yang sebenarnya ialah, 1.  ZAKAT, 2. BUAH DADU, 3.PANTUN, 4. JAMAK, 5. PAKU, 6. PELIK





2 Orang mengumpat:

ghost said...

haha...

aku sebenarnya dah agak kau mesti sediakan jawapan pada akhir tulisan..

tapi biar macamana pon otak aku tetap terarah pada kelucahan.secara automatis..jangan salahkan aku,salahkan soalan..haha

Misty Melor said...

hahaha.... letak jawapan dah.. tengah semangat nak jawab...

tp ana betul 3/5 huhuhu...

** exam ada di mana2 **