Pages

Thursday, October 21, 2010

Proud to be gay...

" Dan ( Kami juga yang telah mengutus ) Luth ( kepada kaumnya), (Ingatlah) tatkala dia berkata kepada mereka :" Mengapa kamu mengerjakan perbuatan fasik itu, yang belum pernah dikerjakan oleh seorangpun ( didunia ini ) sebelumnya?'. Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melepaskan nafsumu ( kepada mereka ), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas. Jawab kaumnya tidak lain hanya mengatakan :" Usirlah mereka ( Luth dan pengikut-pengikutnya) dari kotamu ini; sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang berpura-pura mensucikan diri". Kemudian Kami selamatkan dia dan pengikut-pengikutnya kecuali isterinya; dia termasuk orang-orang yang tertinggal (dibinasakan ). Dan Kami turunkan kepada mereka hujan (batu belerang), maka perhatikanlah bagaimana kesudahan orang-orang yang memperturutkan dirinya dengan dosa dan kejahatan itu.( Al-Araf: 80-84)



Sesungguhnya telah termaktub dalam Al-Quran mahupun bible tentang kisah nabi Lut dan kaumnya. Al-Quran jelas mengutuk tindakan mereka yang suka kepada homoseksual atau lebih dikenali sebagai gay. sememangnya sejak zaman dahulu kala lagi yakni zaman nabi Lut telah wujudnya golongan gay ni. Antara perkara yang dirunsingkan oleh nabi Muhammad s.a.w kini telah berlaku. golongan gay sekarang mula menular dikalangan umat akhir zaman... Apa yang sedih dan mengejutkan aku, budaya gay ni dah merebak parah dikalangan anak melayu.



Kumpulan ni sememangnya ada di sekitar kita,bergaul dengan kita,hidup dengan kita tetapi disebalik pergaulan yang nampak biasa tu, mereka ni ada penyakit yang pelik dibelakang kita iaitu suka main bontot~ sememangnya mereka ni ada kumpulan atau rangkaian mereka tersendiri yang mana hanya mereka yang kenal sesama ahli mereka... hebat jugak la kiranya mereka ni, sekali tengok je muka orang dah tahu orang tu spesis dia ke tidak. paling menarik, mereka suka bercerita sesama mereka tentang pasangan masing-masing.. kalu boleh main dengan orang yang terkenal lagi la.. 


Dari cerita-cerita yang aku dengar, ramai jugak artis di Malaysia ni yang jadi gay.. tak tahu la aku kebenarannya.. kalu artis barat tu tok sah cerita la, memang berlambak... Adam lambert??? yucks~


Aku sebenarnya tersangat heran dengan cara pemikiran golongan ni... kenapa boleh berfikir mahukan yang sejenis? kenapa perlu melawan kehendak fitrah? Allah telah menciptakan Adam kemudian diciptakan Hawa sebagai penemannya...kalu Allah membenarkan hubungan jenis, kenapa tidak sahaja Allah menciptakan Adam kemudian diciptakan Adammaya atau pun Adam lambert sebagai peneman untuk nabi Adam? kenapa perlu Hawa yang berlainan jantina? sesungguhnya kalu nak korek hidung kena pakai jari.. lubang hidung kiri tidak boleh mengorek lubang hidung kanan.. nak buat air nescafe kena buat dalam gelas. pastu kena kacau dengan sudu.. kalu masukkan nescafe dalam sudu dan kacau pakai sudu, sah-sah la air nescafe tak kan terhasil...atau pun masukkan dalam gelas pastu nak kacau pakai gelas jugak mesti tak jadi....


kepada yang suka kepada hubungan jenis yang songsang ni, cuba korang pikir baik2.. kemana sangat hala tuju dengan menjadi gay ni? mengejar nikmat yang sementara.. tak de hasil... kenapa harus memilih yang sama jantina dengan korang? Apa yang menarik minat korang kepada manusia yang ada alat sama sepeti korang? korang ada simcard tepon, si dia pon ada simcard tepon.. apa guna ada simcard sahaja tanpa henset? tak guna dok cucuk simcard tepon tu kat blakang simcard lain.. tak kan dapat connection pon...kang patah simcard tu adalah...


korang cuba fikir baik2... tak de faedah pon kalu stakat nak melayan dunia fantasi korang... berkapel dengan sesame jenis, habis siapa nak melindungi siapa? lelaki itu gagah perkasa (tengok aku..taff,dada bidang, perot single pack a.k.a buncit), perempuan itu sifatnya lemah dan lembut... jadi lelaki yang bersifat gagah ni la yang akan melindungi perempuan... tak kan lelaki nak melindungi lelaki pulak..


kembali la pada fitrah manusia... lelaki itu memerlukan wanita dan begitu la sebaliknya.. fitrah ni penting bagi meneruskan kesinambungan zuriat manusia di muka bumi.kalu semua lelaki main ngan lelaki, pompuan ngan pompuan, habis sape nak beranak?? kamu lelaki yang cumil?? *uwweekkk!! (aku termuntah) plis la...comel itu merujuk kepada sesuatu yang lembut dan lebih tepat kepada pompuan. kalu dah lelaki tu kena la macho.. hensem..kacak.. macam aku~ *Pang!!! (kena penampar sbb perasan lebih)


Lelaki perlu la sasa, jadi sasa perlu la lasak.. kalu nak bergaduh, bertumbuk, ok.. tak pe.. janji lasak.. tak geli-geleman ke bila badan yang sasa main gesel-gesel ngan badan sasa jugak.. kalu dah sasa, mesti la gesel-gesel dengan yang lembut2 baru la ghairah~ kenapa perlu hadir nafsu korang kepada makhluk sejenis? semua itu hanyalah pujukan syaitan agar manusia terus tersesat. kembalilah kepada fitrah dan buatlah anak ramai-ramai.. sesungguhnya anak itu rahmat Allah..bersyukurlah sebab korang masih mampu untuk menghasilkan anak. berbanding mereka-mereka yang inginkan anak tapi tak mampu..tapi kalu buat anak, mesti yang halal punya.. jangan buat anak pastu lempar dalam semak, dalam tong sampah plak...



*Say NO to gay




kepada yang dah terpesong nafsu tu, harap korang bertaubat la cepat2...sesungguhnya pintu taubat-Nya sentiasa terbuka kepada mereka2 yang betul2 menyesal akan dosa mereka. Janganlah korang mengulangi kefasikan kaum nabi Lut terdahulu..sesungguhnya azab Allah itu amatlah pedih.



19 Orang mengumpat:

si biskut said...

Bro aku sendiri tak faham..bila dikritik mula memprotes pasal hak asasi manusia.Manusia apa?Diskriminasi lar..apa kejadahnya lar.lepas nie bro buat entry pasal lesbian plak bro..

shatooman said...

biskut : lebih kurang dh tu, gay ngan lesbian.. homoseks je 2-2.. kalu lesbian lg la aku xpaham..yg gay pon aku dh abis pikir utk selami mereka, tp x tercapai... :p

FaizalSulaiman said...

bukak sikit mata wahai gay2 diluar sana.depa nak tunggu dunia terbalik baru nak bertobat kut.

kesenangan yg diperoleh ni sementara.takde yg kekal pun..

nina syakina said...

uihh... takut tgk tajuk entry... hohoho~

shatooman said...

that's not me~ tajuk je...cuma nak bgtau apa yang bangga sgt blh jadi camtu? sememangnya ramai dikalangan mereka bangga jadi homo ni.. siyes x paham. dh la wt benda x elok. blh bangga2... mcm seorang pencuri mengaku dia mencuri.. x ke pelik?

Khumaera Ismail said...

nice entry..hope gologan tu insaf..huhu~

shatooman said...

amin..smoga ada yang mendapat kesedaran.. itulah tujuan sbrnya entry ni ditulis.. kalu x leh mengubah semua, kurang2 ada sorang dua yg tersedar pon dh cukup bagus~

i am S!L4H.. said...
This comment has been removed by the author.
i am S!L4H.. said...

sy bkn nk ngumpat...haha
gay?..eeeuuuu

Fuziani JSR said...

Budaya yang semakin menular dalam kalangan masyarakat kita dan pihak berkuasa masih mendiamkan diri tanpa sebarang langkah pencegahan tegas...
Sebagai masyarakat yang penyayang... kita seharusnya peka akan masalah ini dan berusaha menyedarkan mereka yg terlibat...

art said...

gay mmg xguna..aku penah kena dengan orang jenis gay nie..tapi yang pelik nya dia 2 kuat iman..disebalik 2.dia buat point la nak tutup jahat dia,dengan perbuatan bodo 2..

shatooman said...

S!l4h: bukan mengumpat..cuma nk memperingatkan sesama manusia.

fuziani:betol3x..

art: susah nk memahami pemikiran diorang.. kuat iman?? wakakaka, kalu dia kuat iman dia x buat benda2 ni.. bukanlah nk mengata sgt, tp ada 1 blog gay, stiap entry sebut bismillah, puji2 Allah.. mmg nmpk bagus. tp boleh bgtau, dia bangga jd gay.siap kutuk org dgn jelas siap dgn nama dan gmbar skali.. beriman ke mcm tu?apa guna bismillah dikepala ayat?sekadar nk tunjuk baik tp x ikhlas baik x payah la.. aku ngaku, aku jahat.. xD

nadey said...

tanpa aku sedar ramai gile di kalangan kwn2 aku sendiri gay....bile rahsie bocor dorg rilek je...sbb dh ramai sgt weh....aku jd trauma nk tgk laki2 skung....ade yg manly gile tp bisex lak....adoiiiiiiiiiiiii

shatooman said...

nadey: tu la... kadang2 lelaki nmpk cm normal je.. ada awek apa~ tp rupa2nya bisex la plak...

vampire's lovex said...

xde pmpuan nak kat dye kot,,bab tu bepaling tadah minat laki gaks..hoho

shatooman said...

ntah la vampire's lovex... kalu nk kata xde pompuan, bilangan pompuan lebih ramai.. lagipon jenis yg bisex tu, lelaki ke, pompuan ke, semua dia rembat... tmbahan lg, gay biasanya lelaki yg kacak.. mesti ramai pompuan minat...

Ayuni said...

btul,dhlah nyah pun dh makin rmai...

bantalijau said...

aq pun gay kot~
hahahaha

aku suke laki..

d_tieah said...

Kawan saya ada gay kerja dia macam freelance make up artis jugaklah..
Dan dia ade kata beberapa nama artis lelaki yg kat Malaysia ni yg agak ke'gay'an.. Sungguh saya x percaya..

Entry Terbaru : Blog Lucah Semakin Digemari