Pages

Wednesday, October 13, 2010

Paramore live in Kuala Lumpur



Seingat aku, aku mula mengenal Paramore ni dari Pak Abu. Hari-hari dok pasang lagu-lagu Paramore... mula-mula meluat jugak la dengar lagu Brick by boring brick tak kira masa... skali tu aku try tengok video dia.. teransang dowh~ lagu-lagu dari Paramore ni aku pernah dengar jugak dari member aku, si Zai. tapi dulu tak ambik portt pon... dalam sedar x sedar, aku dah mula start layan paramore. lepas brick by boring brick, layan plak ignorance.. pergh!!! makin la terangsang sifat kejantanan dalam diri aku. 





baru je aku hafal 2,3 lirik lagu paramore, tup-tup bila tengok fanpage diorang, ada nak wat konsert kat KL... bergetar-getar dowh bulu idung aku... Pak Abu plak dah eksaited nak beli tiket. siap memaksa aku g beli skali.. terpikir jgk aku tentang harga tiket.. paling murah RM98. yang beli awal dapat murah ckit, RM89. beli pakai duit bai.... bukan bulu kaki... terpikir aku, dengan harga semahal tu, baik aku beli makanan untuk kucing aku...tetapi setelah disuap pujuk rayu dan aksi gedik terlampau dari Pak Abu, aku terpaksa rela mengikut kehendak Pak Abu dan hatiku sendiri.








akhirnya, Nah...inilah hasilnya dari kegilaan Pak Abu dan pemberontakan hatiku...



sesi menghabiskan duit telah terjadi...siapakah yang bersalah dalam hal ini??? apakah Pak Abu? atau aku sendiri?? atau Hayley (vokalis paramore)??





 
* lawa tak awek aku ni a.k.a Hayley William??? (sila lempang dan ludah muka aku 14x...... )



p/s : sebenarnya Paramore datang ke Malaysia ni sebab semata-mata mahu meminang aku untuk Hayley.. (sesiapa yang termuntah baca statment ni, sila langgar aku dengan lori... :p)

5 Orang mengumpat:

lady XOXO said...

nanti dah p konsert tlg ar update.. wakakakak... SERIUS JELES

shatooman said...

lalalalala~ maap yer cik xoxo yang ayu (ayu ke???) saye g dulu yer tgk konsert... :p

Myra Arshad (: said...

lawa awek ! ahahha

Myra Arshad (: said...

lawa awek ! ahahha

shatooman said...

sbnrnya dia yg suka kat saya..wakakakaka (tolong tumbuk aku)