Pages

Sunday, November 28, 2010

Antara otak lelaki dan wanita

Teringat masa belajar kelas fisiologi dulu.. lelaki dan perempuan banyak perbezaan dari segi fizikal ataupon pemikiran..otak lelaki dan perempuan tu sangat berbeza..sebab tu tindakan orang lelaki dengan orang perempuan tu berbeza.. maka ada yang akan kata, tak memahami la, tak reti bahasa la..  sebenarnya korang jangan harap la lelaki dan perempuan akan selalu bersependapat sebab cara pemikiran antara jantina ni lain. cuba tengok gambar otak ni~ aku dapat masa menggodek-godek encik google...











3 Orang mengumpat:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Orang pompuan ni suka pikir macam 2..nafsu kan 9 hahaha.

mia said...

ehehe..penah buat entry pasal ni..nnti nk post balik la..

shatooman said...

LM : ye.. lelaki plak mmg simple kan pemikiran..x banyak benda sgt nk kena pikir..

mia : nnt nk baca gak la post mia~