Pages

Sunday, November 14, 2010

Update..update..

Huhuhu..dah seminggu aku tak update blog ni. bukan kesuntukan masa, bukan tiada idea, tapi tak de internet..betapa seksanya hidup aku selama seminggu ni tanpa kehadiran internet.. ntah apa masalah, internet kat rumah aku tak leh nak guna. 

seminggu aku dok pening dan runsing~ kepada rakan2 blogger yang tak jemu2 melawat kat blog ni, aku minta maaf bebanyak sebab tak sempat nk berbalas kunjungan korang. dah dapat internet ni, aku akan cuba melawat blog2 korang semua secepat mungkin. terima kasih aku ucapkan kepada yang masih sudi datang bertandang kat sini walaupon aku tak update selama seminggu ni.

new entry akan menyusul selepas ini... nnt nak pikir2 tajuk dulu~ dah dapat tajuk nanti, aku akan 'goreng' entry dengan sebaik mungkin.. tunggu!!!!!



p/s: entry ni saje je aku buat untuk bagi isyarat yang aku dah kembali ;p 


4 Orang mengumpat:

Lydia Miza said...

welcome back my dear...sis menag tau,cerita kreatif anjuran Ben ashaari,tgk entri lama sis huhu.

Admin said...

Salam ..
heh ..biasa tu. Uhh teringat zaman dulu2 .. :) takde pun internet ...leks je .. skang ... tak senang bontot jawabnya ..hehehehe

http://hasrulhassan.blogspot.com

Unknown said...

LM: dah baca abis dah entry akak yang dah tertinggal selama seminggu~ tahniah kak.baru 2 bulan jadi blogger, dh femes. lepas 2 tahun rasa2 blog akak dah boleh lawan ngan ben ashaari.. ;p


hasrul hassan:betol tu..dulu x pernah peduli pon ngan internet.. skrg internet tu dah sebati ngan jiwa. x dpt online sehari pon dh macam nk gila~

BENA said...

kire isyarat2 gelombang kembali berblog la ni . ehehehehe~ bagus2. =)