Pages

Tuesday, November 23, 2010

Menyepi

Sekarang ni dah masuk musim exam.. aduss, cepat sungguh masa berlalu.. pejam celik kejap je dah hujung sem.. maybe aku terpaksa menyepi dari berblog dalam masa seminggu ni.. nak tumpukan betol2 kat exam.. dah last year, x leh wat main2 macam dulu dah.. masa awal2 pengajina boleh la nak main2 ckit.. skarang nk kejar pointer ckit biar dapat konvo ngan result elok skit..

semenjak dua ni pon aku dah smakin slow berblog.. bukan takde idea, bukan x de masa.. tapi takde internet.. nak kata tak de langsung tu x jugak.. tengah malam buta baru dapat.. dalam 2-3 am baru internet blh guna.. dah la slow, pastu asyik putus2 pulak.. memang menyakitkan hati dan perasaan aku. oleh kerana kelembapan internet, aku dah kurang buat bw.. aku cuma pergi kat blog yang sempat diterjah selagi internet x putus.. dan blog2 yang berat tu, sori la....memang aku tak kan masuk. apa jadah aku nak tunggu loading sampai stengah jam nak buka satu blog..

bukan aku tak menghargai blog korang, tapi bila dah terlalu berat, memang aku tak mampu nak buka dengan hanya berbekalkan wifi kat U...sebab tu orang selalu pesan, pastikan blog anda x berat.. sebaiknya bawah dari 100kb.. ok, aku nak study kaw2 dulu (tipu je kaw2, ko ingat kopi??) habis exam ni, aku akan start berbelog dengan aktif balik.. tapi kalu ada masa senggang antara paper, boleh la aku jenguk2 sekejap kat sini..sesi study bermula..doakan kejayaan aku!!!

6 Orang mengumpat:

ciek niena said...

semoga berjaya untuk final exam ni.. HUHU.. btw, saya da abes final :)

Lydia Miza said...

Good luck adik ku...tapi jgn lupa jg kesihatan tau.

blog sis dah tak berat kan?hehe

Unknown said...

ciek niena: thank..sronok ny aabes awal~

LM: thank kak...blog akak x de masalah.. hari2 tetap dibukak.blog mula2 yg akan dilawati.

Anonymous said...

semoga berjya!!!!! =)
rehat dulu blog2 ni..exam lagi pnting..hehe

m i a said...

gud luck 4 ur final exam bro

Unknown said...

alienelliz & mia : thanks a lot.. slalu ingat mak pesan, don't study hard but study smart~