Pages

Saturday, November 27, 2010

Tak tersangka

sungguh tak disangka-sangka, akhirnya aku jadi pemenang..ahaha.. baru-baru ni aku ada buat entry untuk support Nur Solehah bagi membolehkan beliau memenangi Lenovo Ideapad U460 ( Worth About RM3000 ). beliau dah janji untuk mengadakan cabutan bertuah kepada mereka yang telah memberi support kepada beliau.

tahniah juga diucapkan kepada Nur Solehah kerana berjaya memenangi tempat ketiga dalam pertandingan tu. untuk melunaskan janji beliau, beliau dah pon membuat cabutan dan memilih  9 orang untuk memenangi hadiah misteri.. tak tersangka nama aku telah menjadi salah seorang yang bertuah tu~ walaupon sekadar hadiah saguhati, tapi aku tetap gembira kerana aku belum pernah pon mendapat hadiah dari cabutan bertuah. ntah la macam mana kali ni aku dapat tuah..ahahahaha.. terima kasih kepada Nur Solehah.. email sudah dihantar ye.sila check inbox anda ;p


p/s : tak sabar rasanya nak tahu hadiah dari Nur Solehah... misteri sungguh...

4 Orang mengumpat:

Unknown said...

congrats...

Unknown said...

tq

cikpuanhady said...

wahh..tahniahh..ha, joinla conway lain, kot2 ada rezki jugak nnt..

Unknown said...

kalu ada masa n minat, boleh la kot nk join... ;p