Pages

Sunday, November 14, 2010

Akira kembali lagi

Dulu aku pernah buat entry pasal Akira Toriyama..pelukis cerita komik Playboy Dragon Ball tu~ Setelah beliau lama menyepi, dan aku pon dah lama tak baca hasil lukisan beliau, semalam aku tertengok la cover terbaru majalah komik tersohor di jepun, Shonen Jump.

sekali tengok aku dah tahu tu lukisan akira toriyama. maka aku pon tengok2 la tajuk cerita dia. Hurm~ tengok tajuk komik terbaru akira toriyama, Kintoki..maka dengan penuh bersemangat waja aku terus la menggunakan khidmat encik google untuk mencari komik tu dengan menaip kintoki... then, aku dah dapat baca cerita dia..



aku memang fanatik gila la sama si Akira Toriyama ni.. idea dia memang da bomb~ komik2 beliau takde yang mengecewakan.. memandangkan cerita Kintoki ni masih baru, aku akan cuba mengikuti cerita ni dari semasa ke semasa..

0 Orang mengumpat: