Pages

Friday, November 5, 2010

Mari kita bergembira~

      Hohoho... tengah memalam buta ni tetiba pulak aku bergembira. yeahh!!! laptopku sudah tersedar dari pengsan yang agak lama.. akhirnya aku berjaya mengonlinekan diri dengan laptopku. habis cara dah aku buat, berdoa tak henti2... kesudahannya aku berjaya!!! sekarang ni aku tengah menaip entry ni sambil melompat-lompat kegembiraan.. Sila ucap tahniah kepada aku..wakakaka~

       Tambah mengembirakan lagi sebab aku dah beli tiket untuk balik kampung tadi..hehehe.. malam esok aku akan bertolak balik ke kampung halaman tercinta.. Kelate!!! tunggu ambo.. Huh..eksaited gila nak balik.. orang lain dah balik berapa hari dah..aku jugak yang last~ sunyi sepi je kat UM ni.

        Tak lupa juga aku untuk mengucapkan Hepi Deepavali kepada semua yang beragama Hindu terutamanya kepada member2 aku yang sama2 blajar kat UM ni..Harapnya belum terlambat la nak bagi ucapan ni.. dah masa ni aku baru dapat online~ Kalu nak tengok awek aku yang nombor 2 a.k.a Lisa Surihani bagi ucapan Hepi Deepavali, korang boleh KLIK SINI.. awek nombor 2 la... yang nombor 1 Hayley William. vokalis paramore tu~

5 Orang mengumpat:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

owh..tgh hepi ye?krm slm kat awek no 2 ye..kata sis minat dier . hehe

shatooman said...

Akak, dah lama kot x leh online.mesti la hepi.blog dh berapa hari x update. Hari ni sibuk skit pasal nak packing barang2 nk balik kmpg.. x sempat nk berbelog.

awek tu minta akak kirim duit la skali... ekekeke~ Eh, duit Qatar mahal ke?

mia said...

oke baek..thniah ek..ehhe..lame xsinggah sini..

deno said...

sukenye die.....
gooD!! :)

Shahrul Azrie said...

man, balik nnt bgtau kt kawe. blh kita g lepak2.