Pages

Wednesday, February 23, 2011

Peluh ghairah

Tadi aku cari la bahan bacaan yang boleh merangsangkan otak sikit.. tengah syok dok baca artikel ke satu artikel, tetiba aku terangsang dengan satu artikel.. artikel tu pasal kaum perempuan boleh jadi ghairah apabila mencium bau peluh lelaki. sebenarnya, kajian ni dah lama dah di buat. Cuma aku je yang baru terjumpa dengan benda ni.. Perempuan mudah terangsang dengan peluh?? hmmm...

Aku amat suka bila badan berpeluh..masa bersukan, lagi banyak peluh yang keluar lagi aku suka.. tu maknanya badan aku dah melakukan sistem perkumuhan dan keluarkan toksin dalam badan.. tapi aku cukup rimas bila berpeluh dikawasan orang ramai.. memang tak selesa.. rasa macam badan aku busuk je nak masuk dekat ngan orang lain biarpun takde orang bagitau yang aku ni busuk.... tapi rasa-rasanya, takde la busuk sangat~ berbalik pada topik asal, betul ke perempuan jadi terangsang  bila mencium bau lelaki?

Kajian mendapati perempuan yang diberi bau ketiak lelaki akan turun tahap ketegangan mereka dan melancarkan perjalanan haid. Tak tahulah aku betul ke tak kajian ni.. kalu nak kepastian, bolehlah kalu nak cuba.. kepada para perempuan, betul ke korang akan terangsang bila cium bau badan lelaki? Kalu tak pasti, sila cium ketiak lelaki sekarang juga dan berikan jawapan anda..hahahaha..




p/s : kepada para isteri, kalu rasa stress sangat, cepat-cepat la cium ketiak suami anda ye~ mungkin berhasil..

26 Orang mengumpat:

Finaz Jaafar said...

yeke???
mana aderrr..hahahah

Ayuni said...

hikhik, gelinye...

kakchik@ella said...

hahaha .. betul ke fakta ni? lawak pun ada. hmmmm ..

shatooman said...

Finaz : mana la tahu~ sy lelaki.. ekeke

shatooman said...

Ayuni : geli tapi sedap..wakakaka :p

shatooman said...

kakchik : cuba la dulu..baru boleh tahu betol ke x... xD

ghost writer said...

tuh sebab ramai pompuan panggil pasangan dowang 'busyuk'..

busyuk2 pon suka ye dak..pandai jer dowang buat kajian macam nih ek.hihi

FaizalSulaiman said...

wah

tips yang bagus ni bro!hahahahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hahaha..sis tak sukerrrrrrrrrrrrr

zaMir said...

haha..pernah jugak baca pasal nih dulu...macam tak percaya pun ada...

Qaseh dalia adelia said...

erkk ye ke ..mau muntah huhu ~ nehi2 i dont believe it

Shafiq said...

Betul ke nie? :-)

shatooman said...

ghost writer : busyuk?? ahahaha..

shatooman said...

FaizalSulaiman : boleh la try gi menempek kat awek masa berpeluh..wakakaka

shatooman said...

LM : akak dh cuba ke? ;p

shatooman said...

zamir : entahlah.. rasanya macam tak percaya jugak~

shatooman said...

Qaseh Dalia Adiela : cuba la dulu.. mana tau kot2 betol ke...hahaha..

shatooman said...

Syafiq : entah la.. katanya dh buat kajian.. betol ke x, x pastila.. :)

tokeh besar said...

kalau bau kaki macamana pulakk...

Izan Ishak said...

mungkin ada yg suka bau ketiak lelaki busyuk kot. kalau menyengat bau ketiak tu mmg fengsan terus~

Khairul Antasha said...

pernah gak baca psl ni..bkn cium bau peluh tp suka tgok lelaki yg berpluh...cam sexy jer.hahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

uwekkk x mo!!!!!!!!tp suker je tido bwh ketiak..hahaha.

shatooman said...

tokeh besar : try la dulu.. mungkin ko blh jadi org pertama yg buat kajian ni..hahaha

shatooman said...

Izan Ishak : mungkin la kot~

shatooman said...

Khairul Antasha : kajian yg aku baca ialah pasal cium bau.. bukan lihat peluh~

shatooman said...

LM : akak x cuba mana la nk tahu~ wakakaka