Pages

Tuesday, February 1, 2011

Gangguan seks

Biasanya gangguan seksual di fahami dengan situasi orang perempuan yang di ganggu oleh lelaki secara rangsangan seks seperti berkata-kata lucah, hantar gambar bogel, menunjukkan isyarat lucah, atau yang lebih ganas seperti meraba punggung, dada, dan sebagainya.. tak sanggup dah aku bagi contoh lagi. nanti korang kata aku pervert~ gangguan seksual biasanya dilakukan oleh mereka yang gila seks sebab kalu dia tak gila seks dia takkan menggangu kehidupan seks orang lain.. gila seks betol orang yang gila seks ni..>.<

Tapi jangan anggap gangguan seks hanya berlaku keatas wanita. gangguan seks juga boleh berlaku kepada lelaki sama ada gangguan seks dari perempuan kepada lelaki atau pon lelaki kepada lelaki.. ah, yang lelaki kepada lelaki tu, gay la.. tak pon pondan. lelaki gay dan pondan pon suka melakukan gangguan seks keatas lelaki seperti pegang bontot, pegang dada, pegang tuuttt... eeeiii, geli aku!!! don't dare do that to me. kalu pasal perempuan membuat gangguan seksual kepada lelaki pon lebih kurang tu je. tapi kebanyakan perempuan suka membuat gangguan seksual kepada lelaki dengan bertindak memakai pakaian yang jarang dan ketat.

Pemakaian yang jarang dan ketat iaitu pakaian kegemaran perempuan sekarang mampu membuat lelaki terangsang. oleh itu, tindakan demikian juga boleh dianggap gangguan seksual. bayangkan dalam suasana pejabat. depan meja korang tu (bagi lelaki), ada perempuan seksi. pakai skirt pendek lagi.. mesti otak tak leh nak tumpu kepada kerja. asyik-asyik pen jatuh bawah meja je~ oleh kerana tumpuan kerja dah terganggu dengan rangsangan seks yang diberikan, memang sah la kerja tak siap-siap.. jadi, pemakaian wanita juga boleh dikatakan membawa kepada gangguan seksual kepada lelaki.

Jangan hanya nak menghukum lelaki jika berlaku sesuatu. sebenarnya lelaki juga tak dapat mengelak dari terseksa.Hmmm, aku rasa, patut ada undang-undang pasal pakaian wanita ni. nanti kalu ada lelaki yang gagal menyiapkan kerja, boleh la mendakwa perempuan yang kerja sepejabat dengannya kerana memberikan gangguan seksual. adil kah dunia ni? perempuan dicabul boleh di laporkan kepada pihak berkuasa. tapi jika lelaki di cabul, masyarakat hanya ketawa..demm..... lelaki pon ada maruah jugak.





p/s: aku tulis pasal orang gila seks ni, adakah aku akan di cop sebagai gila seks?


9 Orang mengumpat:

Ayuni said...

hm, xsmua ppuan camtu.....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kesian gak lelaki ni kan?terseksa kerana perompuan terlalu ramai yg seksi meksi

Iklanneka said...

x trpikir lak.. hemm.. mmang btullah itu pun dikira gangguan seksual gak.. kesian aku :)

shatooman said...

ayuni : sy x pernah kata semua pompuan begitu. tp pergilah ceruk mana pon di pelusuk dunia ni, pasti pompuan begitu ada dimana-mana..

shatooman said...

LM : lelaki di kenakan gangguan seksual.. tp nak wt report kt mana??? :)

shatooman said...

Iklanneka : kesian lelaki.. ekeke~

biskut said...

kalau pompuan yang buatnya dipanggil mengoda gitu...tak tertahan hati lelaki ooo...tak keruan jadinya.aiilar...

kalau lelaki,confirm dikatakan sexmaniac!psikopat!sangat tidak adil..

biharahim said...

simpati dengan kaum lelaki. lumrah hidup, nak buat camne?

samsularifin said...

orang perempuan ni pun kadang2 tu macam saje je cabar nafsu orang lelaki pakai tudung tapi pakai baju dengan seluar punye la ketat sampai dah nampak sebijik macam tak pakai baju...mana la orang lelaki tak geram kan dah nama pun lelaki