Pages

Sunday, February 6, 2011

Tiada yang istimewa

Arghh... 3 hari blog aku tak berupdate. tapi masih ada yang sudi singgah dan menjenguk disini. terima kasih kepada mereka yang masih menjenguk-jenguk walaupon blog tak terurus.. cuti kali ni memang agak sibuk sampaikan komputer pun langsung aku tak sempat nak sentuh. laptop aku langsung tak on sepanjang 3 hari yang lalu. dok kat rumah pon tak boleh, apatah lagi nak update blog. sepanjang cuti, aku cuma dok kat rumah makcik aku kerana dok menguruskan hal perkahwinan dan kenduri sepupu aku. penat tok sah cakap la.. sampai lembik kaki aku. siyes aku cakap.. kaki aku langsung tak boleh nak gerak dan memang aku tak boleh nak berdiri kelmarin. lepas urut-urut, baru ok sikit.

Hari ni dah bertolak ke KL. dah sampai KL terus buka lappy dan update blog. aku bertolak dari pukul 10 pagi, pukul 12 malam baru sampai ke KL. jalan jem memang cam cilaka!!! hurm.. sebenarnya aku masih takde mood nak berblog sekarang ni. nak study pon rasa dah malas. otak dah serabut gila nak sambung study sem ni.demm... entry kali ni memang takde apa-apa yang istimewa sebab mood untuk berblog sudah hilang bersama angin nan lalu ( *sajak ke apa ni???) walaupon dah sampai KL, aku masih tak balik ke UM. rasanya better aku lepak-lepak tenangkan otak dulu.

Di kesempatan ni, aku nak ucapkan Hepi Chinese New Year kepada member-member aku yang berbangsa Cina dan seluruh kaum Cina di Malaysia ni. Cehh, tak sempat aku nak mengepau angpau.. Selamat tahun Arnab 2011. sesiapa yang jadi kaya tahun ni, jangan lupakan aku. belanja air Nescafe Ais pon dah ok~ Gong Xi Fa Chai...




p/s : sesiapa yang nak bagi angpau, sila bagitau aku.. limau aku tak nak sebab aku tak berapa suka makan buah. ;p

2 Orang mengumpat:

Ayuni said...

hikhik, ske dtg cni mengacau....

Faizal Sulaiman said...

ooo

patotla takde..gi bekwoh rupenye:)