Pages

Wednesday, January 5, 2011

Seksi ke geli?

Sesetengah lelaki dikurniakan bulu yang lebat.. eh, bulu dada yang lebat (kasi jelas sikit)... kadang-kadang aku tengok geli semacam je ngan bulu dada ni. Nasib baik dada aku tak berbulu.. Orang kata, kalau lelaki berbulu di dada maknanya lelaki tu garang.. ada juga yang kata lelaki begitu bersifat penyayang. Ntah la.. tak boleh nak mengiya mahupon menidak kenyataan tersebut sebab takde pon kajian secara saintifik yang kata gitu.

Sebenarnya, aku cuma nak tanya pendapat korang je... suka ke kalu tengok lelaki mempunyai bulu dada? Aku dengar-dengar ada yang kata nampak seksi..ada yang kata menyerlah kejantanan.. ada juga yang kata suka sebab boleh geli-geli bila gesel (perempuan sahaja).. Kalau boleh aku nak kepastian dari korang sendiri.... Kalu ramai yang kata suka lelaki berbulu dada, maka aku dengan tanpa was-was nak pergi kedai terus pasni...

Pergi kedai nak beli minyak bond.. kasi lebat sikit bulu ni.. kalu ramai yang tak suka, maka kepada lelaki-lelaki berbulu di dada kena pandai-pandai la gi cukur~ Aku cuma nak tahu je.. bagi aku geli la.. tapi taste perempuan mana la aku tahu... Hmmm... Seksi ke geli??


10 Orang mengumpat:

Gayahspears said...

Gayah geli org laki ade bulu dada ni..huhu

Puan Nurussalwa said...

ewwww~!

efa said...

erk...agak geli huhu bg pandangan aja huh

Lydia Miza said...

erk..seksi la..haha

Aieda Adnan said...

perlu ke wat post ni?

eqbalzack said...

mcm2 la diaorg ni...

eqbalzack said...

mcm2 la diaorg ni...

ghost said...

bro..aku takde bulu dada.hahaha!

cik alyaa...so?hihi

Fiza A said...

geli larh!!!! hahahaha...

sab said...

geli! haha ;p