Pages

Friday, May 6, 2011

Kenapa perempuan suka .....

Ahh...entry nak hentam perempuan lagi~ otak aku memang selalu pikirkan perempuan kot sebab aku takde awek lagi..hahaha. Tapi aku betul-betul ikhlas menghentam sebab nak nasihat ni..(-_-;) Satu lagi trend perempuan sekarang ni yang aku tak suka ialah berposing dan ambik gambar dengan lidah terjelir..Ishh, tak senonoh betul..

Siyes memang aku rasa nak lempang je muka perempuan yang suka ambik gambar sambil jelir lidah.. kenapa perempuan suka jelir time nak ambik gambar? cantik?? unik?? cun?? stylo? haramjadah!!! Bagi aku perbuatan tu amat sangat sungguh teramat kurang sopan lebih-lebih lagi bila membuatnya ialah gadis melayu yang kononnya tersohor dengan lemah lembut dan sopan santun. Gambar gitu sopan ke? aku rasa gambar korek hidung lagi sopan kot..

Tak boleh ke kalu ambik gambar tu just senyum je... tersengih ke.. berdiri macam tiang bendera ke, peluk tiang telefon ke..Korang terasa ke? memang patut korang terasa kalu pernah buat gitu.. jadi kepada sesiapa yang pernah upload gambar korang dok jelir lidah tu, tak kira la kat pesbuk ke, prenster ke, blog ke, lebih baik korang delete balik.. Kalu tak delete, nanti aku wat video, upload kat redtube..ekkk..redtube tu apa?? (dengan muka berpura tak tahu) kepada yang tak tahu apa tu redtube, jangan sesekali nak try search kat google.. kepada yang dah tahu, pura-pura lah tak tahu macam aku...Hmmm..tapi aku tahulah perangai korang ni..yang orang larang tu lah yang nak dibuatnya..



*cun ke jelir gini?? nampak gersang ada la~



*bertudung, tapi buat sign lucah... gambar kredit to oh! tidak



p/s : Awek gersang pada pandangan aku ialah awek yang suka jelir lidah dan yang suka pakai subang besar..

10 Orang mengumpat:

Faizal Sulaiman said...

wah femes budak ni dlm blog ko.

ps:nak nampak hot gaknye.nak bagi gegar iman lelaki.saba bos saba.selagi boleh nasihat, kita nasihatlah.lelaki kan membimbing wanita:)

Misty Melor said...

aiyakk... sy senyum tatau ler org nampak ke tak.. mulut pun tk nampak.. jangankan kata lidah :p

Unknown said...

Faizal Sulaiman : Nasib baik blog aku x femes.. kalu x, lagi femes la budak tu~ wakakaka

Unknown said...

ukhti syikin : ekekeke..pakai burqa mcm mn mau nampak..buat muka mcm mana pon, sama je~

halila Ibrahim said...

ooo ada ye redtube sat g saya nak google la nak tengok.. tapi mmg banyak la gambar terjeli2 lidah cam tu .. ala.. terikut artis kot kan memula dulu artis yg suka tangkap pic cam tu .. BTW .. salam kenal.. tapi banyak betul tulis pasal pompuan jer..

Puan Nurussalwa said...

errrrr~ mmg x sopan.. n x patut.. bukan gambar je x patut jelir2 ni.. bile2 pun x patut..
ih3..
semoga mereka diberikan petunjuk..
insyaAllah..

Unknown said...

halila ibrahim : better x payah search la..mungkin jgk kot bermula dr artis.. masyarakat kita mudah je bab tiru meniru ni..

Unknown said...

cik nurussalwa : betol tu.. bila2pon mmg x senonoh kalu buat gitu.. harap2 mereka akan sedar

Abctehsusu said...

Mmg x sopan pon jelir jelir skali bg kang cam gedik je

emira shafiqa said...

kerat lidah satgi baru tau ! cool ! haha