Pages

Thursday, May 5, 2011

Asyik-asyik perempuan

Baru aku perasan, kebanyakan entry aku selama ni banyak yang hentam orang perempuan je.. mungkin ada di kalangan korang yang tak puas hati.. Lelaki jarang pulak yang kena.. kalu perempuan, itu salah, ini salah..yang tu tak betul, yang ni tak betul.. Yang lelaki pulak hanya pasal gay je..takde dah isu lain..

Ada entry pasal perbezaan perempuan dan betina, perempuan bodoh, perempuan suka bogel, perempuan dikaca mata lelaki dan apa lagi ntah.. kebanyakannya memang pasal aku kutuk perempuan je.. Harap-harap sesiapa yang panas hati tu bersabarlah ye bila baca entry aku.. kalu korang terasa kenyang tu, maknanya korang la yang makan nasi.. 

Bukan niat aku nak mengutuk sebenarnya.. Aku cuma nak bagi nasihat dan teguran je.. cuma ayat tu kena la kasi pedas sikit.. baru orang akan berpikir.. stakat membebel kosong, nanti masuk mata kanan, keluar mata kiri..eh.. ye kot..sebab bukan korang dengar aku membebel.. kira masuk kat mata la~ Aku marah-marahkan golongan perempuan ni sebab aku sayang.. orang tua kata, marahkan tanda sayang.. kat lelaki aku tak sayang sangat..nanti orang cop aku gay pulak..

Diharap korang tak kesah la kalu kena laser ngan aku tu.. cuba la renung-renungkan kata-kata aku sebelum ni.. Aku paling sedih bila tengok orang perempuan sekarang dah semakin hanyut oleh duniawi.. nak sangat ikut gaya barat..hmm, apakah kemodenan itu di ukur dari tahap kebogelan kita? semakin banyak bogel, semakin majulah kita..gitu ke?? pape pon, kalu ada idea nak hentam, aku akan hentam lagi orang perempuan lepas ni.. aku takkan berhenti dari berdakwah kat golongan perempuan ni.. saje berdakwah guna ayat kasar..kalu selalu guna hadis2, mesti korang taknak baca kan? aku kutuk bukan dengki ngan korang, tapi sebab aku sayang korang..muahhh~ 





17 Orang mengumpat:

fiza said...

hahaha..aah kan! tapi bagus lh.bg nasihat..spya kami-kami nieh tak wat bnda yg slh. =)

ghost writer said...

bagi jer shatoo...

kasi laser sama dorang...haha(evilaugh)

vampire's lovex said...

dah aku nak pegi beli laser jugak ni..



ko tggu situ,ko tggu.. haha

Ini Kisah Tia said...

hadis2 ni berkesan bila face to face . yang tu baru masuk telinga kiri dah tak keluar2 dah . insyaAllah . hehe

FaizalSulaiman said...

lelakilah yang membimbing wanita. we need each other.kita kena betulkan rusuk kita juga kan?:)

shatooman said...

Fiza : nasihat ke mcm tu?ekeke

shatooman said...

ghost : laser, laser gak..tp xde la nk kutuk kaw2.. ;p

shatooman said...

vampire's lovex : laser jgn x laser..hahaha

shatooman said...

Tia : Apa pon berkesan kalu hidayah tu dtg.. kalu hati tu masih ada sekelumit keimanan..

shatooman said...

Faizal Sulaiman : betol tu bro.. saling melengkapi~

Encik MamaT said...

hehehe.. kalau kena gaya tak pak aihh... hehehe

Momok Nadim said...

sapa kata takde orang kutuk lelaki???
ha..jom usha ni..:)
http://kenangansemalam87.blogspot.com/2011/05/mamat-kelantan.html

shatooman said...

Encik Mamat : ayat kasar tapi niat baik sbnarnya~ ekekeke

shatooman said...

Momok Nadim : sapa kata xde??

Momok Nadim said...

x de sapa kata tiada..bro tulis lelaki jarang kena..:) anyway...jgn terasa pasal entri tu erh???request lar pasal kebaikan nye plak...aku tulis..:)

shatooman said...

Momok Nadim : hahaha xde la nk terasa sgt sbb ciri2 yg ko bgtau tu, aku bukan mcm tu~ kalu dulu panas la jgk dgr benda2 gitu..skrg ni aku dh pikir cara nk hadapi benda2 gini..

hamba Allah said...

Terima Kasih krn byk myedarkan.