Pages

Tuesday, May 3, 2011

Pakistan bakal menjadi mangsa

Susulan kejadian yang kononnya Osama Laden mati ditembak di persembunyiannya di Pakistan, Amerika dan Britain kini mula menuding jari dan menuduh Pakistan bersubahat dalam menyembunyikan Osama yang dikatakan pengganas. Sudahlah mayat Osama pun tidak ditunjuk, kemudian dikatakan dilempar ke laut.. Apakah Amerika sekarang semakin bodoh dengan menunjukkan kebodohan tersebut kepada dunia.

Bukankah menjadi suatu kepelikan kerana Osama dikatakan bersembunyi di Pakistan sedangkan orang Pakistan sendiri dikatakan tak pernah berjumpa dengan orang arab disana apatah lagi melihat Osama Laden yang menjadi buruan kuasa dunia.. Tambah memelikkan, tempat persembunyian Osama berdekatan pula dengan akademi tentera Pakistan. Kini, Amerika dan sekutunya Britain mula mendesak Pakistan.. Hmm..Apakah Pakistan pula yang akan menjadi mangsa serangan Amerika selepas ini selepas Iraq, Afghanistan? Pakistan pun Negara umat Islam...Apakah benar perasaan aku ni terhadap permainan Amerika?

Dalam kejadian berasingan, Barrack Hussien Obama pulak dikatakan telah menonton video pembunuhan Osama Laden dikediamannya, White House bersama beberapa pemimpin Amerika yang lain. Err... kalu betul ada video tu, kenapa tak tunjukkan saja kepada dunia? Gambar yang diberi pon memang sah di edit.. Apakah Amerika sudah tiada pakar untuk membuat super impose yang betul-betul nampak real? Stakat gambar bodoh macam tu, aku edit pun lagi cantik...Sama-samalah berdoa agar umat Islam terus selamat dari kegilaan Amerika dan sekutu-sekutunya.. Semoga Pakistan terelak dari menjadi mangsa Amerika yang seterusnya..


Obama dikatakan tengah menonton video pembunuhan Osama. kalu betul ada video, kenapa kamera tak tunjuk kat paparan video tu?? Ke depa dok tengok video dari Datuk T pasal ahli politik 'main' ngan amoi cina?



rujukan : kosmo link1, link 2, link 3, link 4

12 Orang mengumpat:

Misty Melor said...

aiyokk.. "penat" dengan politik.. need rest !! hehe

Faizal Sulaiman said...

amerika ni macam macamla. entah2 osama tu tak wujud, figura ciptaan depa je gaknye

Fiza A said...

rsanya msti depa tgh tgk datuk t! hahaha

Unknown said...

ukhti syikin : kalu pasal kafir nk menjatuhkan Islam, x blh nk rest.. kalu politik x pe.. :)

Unknown said...

Faizal Sulaiman : itulah yg aku rasakan..sememangnya osama tu x wujud pon.. mereka saje yg menciptanya.. kononnya 'pelakon' watak osama tu pon tentera amerika..ntah la~

Unknown said...

fiza : mungkin...hahhaha

Unknown said...

Tia ada tengok jugak gambar tuu . ramai yang kata palsu ..

Unknown said...

Tia : mmg sah palsu..

ghost said...

fahamnya aku dengan permainan amerika nih macam fahamnya aku dengan permainan playstations...

Unknown said...

ghost : lebih kurang la tu..hahahaha

Ze_Mhis said...

kelentong je sume tuuu.. gamba pun cam edit je.. nttah betul tah idak..


terbaru: KONDOM ITU BUKAN UNTUK DIMAKAN

Unknown said...

Piah Becok : mmg sah kelentong dan mmg sah gambar edit.. ekk, menarik entry terbaru tu~ ekekeke