Pages

Wednesday, December 8, 2010

Chendana Sari

Fuh..baru habis membaca e-novel bersiri, Loro:Chendana hasil karangan Faizal Sulaiman. Akhirnya cerita Chendana Sari sampai ke penghujungnya. Karya Faizal Sulaiman yang bergenre seram ni sesuai dibaca pelbagai lapisan masyarakat kecuali yang penakot nak mampos, ibu-ibu yang tengah mengandung 9 bulan 9 hari,ibu-ibu yang sedang buat anak bersama bapa-bapa dan ibu-ibu yang sedang beranak (tengah beranak, nak baca macam mana?)

Kepada kipas susah mati novel, sila-sila la merajinkan diri anda membaca novel tersebut dan aku berani menjamin kepuasannya..Selain Chendana Sari, blog Faizal Sulaiman juga menyajikan sebuah lagi novel hasil karya El Zaffril yang bertajuk Loro : Jilbab. Siri ini juga dah sampai ke penghujung cerita..kenapa korang kena baca? Ini sebabnya :

1) Free.. x perlu habis duit untuk membeli
2)Tak membazir masa. hanya baca depan komputer. x payah susah nak pergi kedai.
3)Tak abis minyak kereta / motor sebab nak pergi kedai. (minyak dah naik harga la...kena jimat)
4)Cerita best.. percaya la.. idea penulis memang mantop!!! 
5)Ada awek dalam cerita tu...ekekeke
6) sementara masih free..mana la tahu, penulis nak wat jadi ebook, pastu kena bayar pulak..
7) aku suruh baca tu, try gi baca la..

4 Orang mengumpat:

FaizalSulaiman said...

ok.
malu nya..

btw, thanks so very much for putting a lot of effort menulis entry pasal Chendana Sari. Dia lovable kan?hahaha

terima kasih byk2 bro. thanks so much indeed:)

esk careful naik bus tu, ok! bon voyage!!

shatooman said...

np.. criter menarik kena la bg credit skit.hehehe ^^

bluedianthus said...

Suka membaca juga shatooman ni mcm sy..hehe

shatooman said...

sy tak sehebat bluedianthus..;p