Pages

Monday, December 6, 2010

Ragut..ragut..ragut..

Terbaca pulak kisah peragut kat Harian Metro online hari ni.. ceh, dah lama tak dengar cerita kes-kes ragut ni, ingatkan dah reda.. rupanya ada lagi mangkuk hanyun yang tak serik-serik.. berita terbaru, 3 orang jantan dah meragut sorang pompuan tanpa belas kasihan.. dah la nak meragut, menyamun.. siap pukul-pukul lagi..  aku memang hangin la ngan golongan peragut yang naik motor ni..

Bila aku baca je kisah pasal peragut, mesti aku teringatkan sepupu perempuan aku yang comel... (puji sepupu sendiri x pe) beliau terlantar kat hospital dekat 2 minggu.. dok koma dalam wad lepas kena tarik ngan peragut.. dekat 100 meter jugak la aku agak-agak sepupu aku tu kena tarik..memang cilaka punya penyamun..

walaupon berupa manusia, tapi tak tersangka berotak monyet.. dah tahu takde duit, pergi la buat kerja yang elok-elok yang boleh mendatangkan wang secara halal.. ni yang ko bantai curi duit orang, siap mati lagi mangsa tu kerjakan, apa jenis manusia la korang ni..memang sakit hati aku kalu tengok orang meragut naik motor ni.. kalu jadi peragut yang berbogel tu tak pe la..





peragut yang bangang...



kalu jadi peragut yang berbogel macam ni tak pe la...

4 Orang mengumpat:

ini blog ayin! said...

nowdays peragut x kenal usia....

Far8 budak baik said...

hahaha..pic tu lawakkk...
peragut rumpur..hihi

Anonymous said...

penyamum punya punyamun

bluedianthus said...

Gejala ragut ni selalu berlaku pada yang sudah berusia dan juga wanita..rasa ngeri juga tengok kes ragut kat tv. Mudah-mudahan dijauhkan..