Pages

Sunday, December 5, 2010

Aku sudah berzina...

Hari ni aku gi la menyemak kat rumah kawan aku di damansara...kononnya nak menolong la beliau berpindah rumah. Dah kemas ala kadar, kami gi pulak kat IKEA.. kali pertama aku gi sana walaupon dah 4tahun dok kat KL.. ye la..aku ngaku yang aku ni budak kampung..budak hulu.. tak biasa pergi kat tempat2 besar.. biasa2 pergi  kat Mid Valley, Sogo, ngan Pertama je.. One Utama pon pernah la jugak (padahal sebelah Ikea je).. aku ni bukan jenis yang suka berjalan-jalan.. tapi kalu kat kampung, tak pernah pulak aku lekat kat rumah (>.<)

Masa tengah dok jalan-jalan dan pusing-pusing nak beli barang, macam-macam kerenah la orang yang aku nampak.. paling tak tahan, tengok orang pompuan.. pergh~ pakaian depa memang membuatkan aku stim tak bertempat... lekuk sana lekuk sini..benjol sana, benjol sini.. maka bertambahlah dosa kering aku sebab dok tengok benda-benda macam tu..ye la, walaupon nak tengok, tapi rasa macam segan.. tapi kalu tak tengok, rasa rugi la pulak.. haish~ dengar kata, kalu tengok skali tak pe.. tapi jangan tengok dah lepas tu.. jadi kalu tengok tak berkelip boleh ke?? ekekekke..

Benda macam ni la yang membuatkan aku tak nak sangat jalan-jalan kat KL ni.. aku dok kat kampung susah nak tengok benda-benda gini.. baju kecik, kain kecik.. bra pon ada yang tak pakai..adoi..tolong la jangan seksa nafsu aku.. tak tahan tau.. andai kata dah takde manusia kat dunia ni selain aku ngan pompuan2 yang seksa seksi tu, agaknya aku dah jadi perogol kot..nasib baik la manusia masih ramai.. walaupon tak jadi perogol, tapi tak pasal-pasal aku dah berzina.. ye la...benda macam tu la yang dikatakan zina mata..dapat gak dosa free hasil melihat barang free.. tak semestinya tengok video porn baru nak dikata zina mata..

Disebabkan benda macam ni la Tuhan turunkan ayat suruh jaga penglihatan tu.."Wahai Lelaki Beriman, Tundukkanlah Pandanganmu dan Peliharalah Kemaluanmu Kerana Ia Lebih Suci Buat Kamu Dan Ingatlah Bahawa Allah Sentiasa Melihat Apa Yang Kamu Lakukan"... bila ingat ayat ni, terus aku jadi insaf dari menengok benda-benda tertonjol tu dan hilang niat nak menjadi seorang perogol yang berjaya... tapi pompuan pon kena ingat la jugak.. Tuhan pon bagi amaran kat orang pompuan.."Wahai Wanita Beriman, Tutuplah Auratmu Dgn Sempurna Dengan Menutupi Dada dan Juga Menutup Seluruh Badan Dengan Pakaian Yang Longgar Serta Tidak Berwangi-Wangian. Nescaya Allah Pasti Menyelamatkah Kamu Dari Gangguan Manusia".. 

So, kepada para lelaki, jagalah pandangan matamu dari melihat pompuan yang seksi meksi tu.. tahan nafsu serakah.. kalu tak tahan, nabi pesan suruh kawen cepat-cepat.. kalu tak mampu kawen, berpuasa.. kerana berpuasa itu dapat melemahkan nafsu. kalu tak tahan jugak, pergi tengok video porn..(jangan ikut ajaran sesat aku ni). kepada para pompuan pon, sila la jaga pakaianmu dari menjadikan lelaki terseksa.. kan tak pasal-pasal kena rogol, baru nak nangis.. yang pergi tunjuk bonjolan dan lekukkan body tu sape suruh? bak kata Nabil, lu pikir la sendiri.... 








p/s : jumpa farid kamil tadi kat ikea.. ntah dia cari barang ke, cuci mata ke, x pasti la.. bapak tinggi dia tu. dok sbelah aku, takat bahu dia je muka aku ni.. ke aku yang pendek?? (-_-;)

6 Orang mengumpat:

Gayahspears said...

tersentap baca n3 kamo ni...
saling mengingati..bagus2~

Ayuni said...

ye betul...sbb tulah pompuan kne pakai tudung tutup dada tp skang nie nk cr tudung labuh yg tebal n xjarang pun ssh

shatooman said...

Gayahspears : kena slalu saling berpesan dan mengingati antara kita~

Ayuni : sekarang ni susah kalu pengeluaran barangan pon dibuat oleh bukan Islam. jadi sebagai cara lebih selamat, orang kita yang perlu ambil tindakan menghasilkan tudung yang bersesuaian.. mau cuba buat??

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Salam..lain kali tundukkan lagi mata dan muka tu je..ngan terkebil2 lak..haha.

lain tahun..kalau jumpa farid kamil,krm salam kat dia..hehe

shatooman said...

akak LM :kalu tunduk lebih2 kan nnt langgar tiang ke, langgar orang la pulak.. susah tau jadi lelaki ni~ ekekeke

biskut said...

tuh namanya exercise mata tuh shatoo..haha.cuba buat2 tak pandang macam duk kat luar negara walaupun jeling sikit,kira tak sengaja lha terpandang.

aii..macam tuh lha shatoo..benda2 macam tuh dah tak leh elak dah kat negara kita nih.semua dah ke depan dah.benjol2 tuh pon ke depan gak...huhu